geurtjes !ongesteld?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by music4life, Nov 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. music4life

music4life Niet meer actief

ik heb als ik ong moet worden last van geurtjes
    nu ben ik bang dat ik ong word na ja bang ....so be it! tis dan niet anders
    maar we hebben gister ook gevreeen..heb wle de bekende krampen maar heb ik al meer dan een week
    wie herkent dit

2. Niet meer actief

danielle ben je al overtijd of iets?ik heb zelf last van die geurtjes rond de eisprong en nu ik zwanger ben...vorige zwangerschap ook

3. music4life

music4life Niet meer actief

uhhh weet ik niet of ik overtijd ben .ik heb 2 dezelfe cyclussen gehad,maar de laatstewas 41 dgn dus ik ga daar nu vanuit ....moet nog 10 dgn wachten tot ik ga testen

4. Niet meer actief

okee

5. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Ik ben ook zwanger en heb ook last van geurtjes, en had daar ook last van naar mijn NOD toe! Zegt niks dus denk ik?!

6. marjonz

marjonz Lid

Oct 25, 2007
    73
    1
    0
    ik had al een paar dagen last van vieze geurtjes en veel meer afscheiding heb ik anders nooit last van,heb gister een test gedaan,en die was positief. dus je weet maar nooit

7. Niet meer actief

Veel afscheiding wel, geurtjes heb ik geen last van, ook geen last van gehad trouwens.

@marjonz : Gefeliciteerd met je zwangerschap :D

8. EdNe

EdNe Actief lid

Aug 22, 2007
    113
    0
    0
    België
    Hallo,
    heb idd ook last van geurtjes en meer afscheiding. Daarnaast lijken m'n borsten veel zwaarder en ben enorm moe. M'n langste cyclus was 35 dagen en zit nu op 36. Nog geen ongi gevoel. Gaan morgen vroeg een testje wagen...
    Groetjes

9. Niet meer actief

spannend edne,...en danielle....ik zou t niet meer weten meid.ik kan jou alleen aanraden of om een test te doen of afwachten....

10. EdNe

EdNe Actief lid

Aug 22, 2007
    113
    0
    0
    België
    Heb vandaag een test en bloedproef gedaan. IK BEN ZWANGER!

Ik duim voor iedereen, dat jullie ook allemaal heel vlug positief nieuws krijgen!

11. claudiatjuh

Aug 18, 2007
    37
    0
    0
    ik heb die geurtjes ook en dan ga je met een rot gang na de wc om te kijken of je ongesteld ben want ben al dik overtijd en volgens internet kan ik al 17 weken zwanger zijn ik snap het niet meer

Share This Page