Zou ik nu zwanger kunnen zijn? HELP!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door HetMeisje, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HetMeisje

HetMeisje Nieuw lid

18 nov 2007
    2
    0
    0
    Hallo,

Ik ben bang! Ik zal even uitleggen wat er aan de hand is. Ik ben ongeveer 3 maanden geleden gestopt met de pil, omdat het mij depri maakte (het was al een hele lichte pil dus overstappen naar een lichtere had geen zin). Ik ben nogsteeds niet ongesteld geworden nadat ik gestopt ben, maar ik heb gelezen dat dat tot een jaar kan duren als je gestopt ben met de pil. Ik heb wel soms het gevoel in me onderbuik gehad wat je krijgt als je bijna ongesteld wordt, maar toch werd ik telkens niet ongesteld.
    Nu heb ik het volgende... Ik zat net in de douch en zag op het puntje van mijn tepels allemaal witte (gevoelige!) puntjes. Dus niet op het tepelhof, maar alleen op het puntje. Nu vind ik dat toch wel eng...
    Weet iemand wat dit kan betekenen? Help me aub!

2. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Kan zijn dat je lichaam nog aan het ontpillen is. Anders mss even een testje doen?

3. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Je lichaam kan hele rare dingen doen als je stopt met de pil. Ik zou ook even een testje doen, dan heb je meer zekerheid.

4. Niet meer actief

je hebt er niet bij verteld of je seksueel actief bent met iemand op het momen en daarbij andere vormen van anticonceptie gebruikt?

5. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Sluit me aan bij miranda.
    Heb je seks gehad? Onveilig?
    Het komt vaker voor dat je een tijd niet ongesteld word als je stopt met de pil.
    De puntjes op de tepel hoeven niets te betekenen, ik ben nu zwanger van de tweede en ik herken het niet.

6. fiere mama 1983

fiere mama 1983 Niet meer actief

je lichaam kan rare dingen met je doen als je stopt met de pil!
    anders eens een testje wagen!
    die witte puntjes hoeven niet echt veel te betekenen! ik herken het allesinds niet!

wens je veel succes! :)

7. Niet meer actief

ja en ze heeft geen cyclusbanner vind het dan ALTIJD lastig om in te schatten wat voor advies ik mensen moet geven,idd testen dan maar

8. HetMeisje

HetMeisje Nieuw lid

18 nov 2007
    2
    0
    0
    Na aanleiding van jullie vragen geef ik hier antwoord; ik ben wel sexueel actief met iemand maar we hebben altijd condooms gebruikt en daarna gecheked of het lek was, maar het was nooit lek. Maar je weet maar nooit natuurlijk

9. Niet meer actief

denk dat de kans dan erg klein is....misschien 2%

10. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Lijkt er inderdaad op meid dat je dan heel weinig kans hebt op een zwangerschap. Maar wil je echt zekerheid, dan kun je het beste even een testje eraan wagen!

Succes!
    Josien

Deel Deze Pagina