Geurtjes voor in huis

Discussie in 'De lounge' gestart door brabbel1988, 5 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Louloute

Louloute Niet meer actief

Misschien hebben ze een winkel bij jou in de buurt waar je ze kan ruiken?
    Op de officiële website staan anders de noten van elk parfum. Net zoals bij de echte parfums. Dus als je ongeveer weet wat je wel/niet lekker vindt kun je dat wel schatten.

2. wwrr

wwrr Fanatiek lid

14 mei 2013
    1.280
    448
    83
    Als je last hebt van dit soort dingen dan heeft het weinig zin om meer te proberen in dezelfde categorie denk ik. Zelf gebruik ik pure essentiële oliën in een diffuser, mijn longen verdragen al het genoemde ook echt niet en sowieso is het niet heel gezond om dat soort geurmiddeltjes te gebruiken.

3. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.803
    4.583
    113
    Lampe berger kun je in veel winkels gewoon ruiken. Hebben ze van alle geuren zon proef rollertje wat je dan kunt snuffelen, erg handig.

Ik was geen fan van Lampe berger, veel en veel te overheersend.
    Ik ben laatst tijdens een actie in aanraking gekomen met Yankee Candle en ben verkocht. Heb een dienblad met 10 verschillende geuren erop (wel de large candles, die ruik je het beste) en elke dag staat er eentje aan. Echt verrukkelijk! Soms heb ik zin in vanille lime, dan in fris, dan weer een fruitgeurtje, dan een winterswarm geurtje. Echt ideaal.

Ze zijn erg duur maar er is vaker sale. Hier met black friday 1 + 1 gratis dus toen goed ingeslagen :)

Deel Deze Pagina