Hey dames, Nog een vraagje over een symptoom eigenlijk en niet zo'n aangename Ik heb namelijk al de hele tijd last van hele harde geurtjes. Zelf als ik mij 's ochtends douche zijn er paar uur later zware geurtjes. Ik weet dat dit geregeld kan voorkomen maar zoals nu is het echt overdreven... Ik schaam mij soms omdat ik het zelf vaak ruik. Iemand ervaring mee? Is dit ook een symptoom? Ik heb ook vaak de indruk dat ik vanalles verlies van vocht ofzo. Het is een onaangenaam gevoel maar er is nooit iets van te zien.
kan komen omdat je meer sex hebt dan anders ik heb het ook 1 dag na de sex...dan ruik ik ook heel vervelend maar probeer de vaginale zeep is ,,das echt lekker je voelt je frisser
Euhm ik denk niet dat het daaraan ligt eigenlijk... Ik heb de laatste weken echt veel minder zin in seks en sinds twee weken maar 2 maal gevreën. Ik gebruik ook vaginale zeep... Toch bedankt voor de suggestie!
Ik wil niet per se zwanger worden maar het kan dat ik zwanger ben..; Ik weet het nog niet.. binnen 4 u30 weet ik het pas... Ik heb al berichten gekregen dat het door je hormonen kan zijn dat je idd sterke geurtjes gaat verspreiden. Zowel mijn oksels ruiken verschrikkelijk zonder te zweten net zoals mijn vagina...
Ja het is idd spannend. Binnen iets minder dan 4 u weet ik meer. Het is echt om te ontploffen van de zenuwen. Ik kan niet stilzitten achter mijn bureau en ben zo goedgehumeurd vandaag! [-o< Dan maar!
eh .. kan aan mij liggen maar volgens je banner kan je pas over 9 dagen testen ..... ik hoop het wel voor je
Nou ik gebruik het ook, ik heb gevraagd of het mag. Je mag alleen geen inwendige gebruiken, maar wel uitwendig.