Broek te strak en nou!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Binky, 10 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Binky

Binky Lid

19 apr 2007
    98
    0
    0
    peuterleidster
    Hoi Allemaal,
    Ik wil even weten of het erg is voor de baby als je een beetje te strakkke broek aan hebt. Niet dat het af gaat knellen ofzo. De meeste broeken pas ik nog wel maar zitten gewoon iets strakker dan normaal maar het gaat nog net. Is dat niet erg!

Groetjes Binky

2. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Hoi Binky!
    Volgens mij is het geen probleem, zolang het idd maar niet echt gaat knellen in je buik! En 't moet natuurlijk lekker blijven zitten voor jezelf!
    Veel plezier met je zwangerschap!

Groetjes Chris

3. Stay Funny

Stay Funny Bekend lid

6 feb 2007
    529
    0
    0
    Middelburg
    je vruchtwater beschermd je kindje wel..
    alleen voor jezelf is het niet zo lekker!
    zorg er wel voor dat je broeken niet gaan knellen!

geniet van je zwangerschap!

groetjes Stephanie

4. Binky

Binky Lid

19 apr 2007
    98
    0
    0
    peuterleidster
    Bedankt chrisje...ja ik wil gewoon het zekere voor het onzekere nemen.
    Ik weet ook niet of de baby dat gaat voelen ofzo. Ja het klikt ook een beetje raar. Vanaf wanneer ben jij zwangerschapskleding gaan dragen dan?

Groetjes Binky

5. Chelsea

Chelsea Bekend lid

6 aug 2006
    526
    0
    0
    Keukenassistente
    Rotterdam
    Bij mij gingen mijn broeken ook al heel snel knellen.
    En ben toen snel aan de zwangerschapsbroeken gegaan, wat een verademing was dat zeg.
    :)

6. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    Ik ben gisteren gaan passen! Mijn broeken zitten ook al te strak. Vond het wel vreemd, want zit nu maar in de 11e week! Maar die broeken zitten echt super lekker en je hebt ze over een paar weken zeker nodig!

7. fluiter

fluiter Actief lid

21 mei 2007
    120
    0
    0
    Waar heb je een beetje leuke zwangerschapskleding?

8. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    ik vind die merk kleding in speciaalzaken leuk en je wordt goed geholpen. Alleen 1 nadeel... DUUR!
    Hebben ze ook bij Prenatal.
    H&M schijnt ook leuk te zijn!

@Fluiter, nu ook al moeite met je broeken?

9. fluiter

fluiter Actief lid

21 mei 2007
    120
    0
    0
    Nee, nog helemaal niet. Ben alleen benieuwd.

10. HeMa

HeMa Actief lid

24 mei 2007
    136
    0
    0
    Mijn gewone broek zit niet lekker meer. Heb de riem al af gelaten maar dan nog knelt het als ik zit.
    Voor nood nu een oudere broek aan.
    Opzich wil de broek nog wel dicht maar gisteren heb ik de knoop en rits de hele dag open gehouden.

Zei al tegen mijn man dat als er iemand binnen komt help mij eraan hernineren dat mijn broek open staat :)

11. sas25

sas25 Actief lid

3 mei 2007
    374
    0
    0
    heerlen
    ik zelf ga bij c&a,

leuk,trendy é'n nog es betaalbaar ook,zeker voor die korte periode,ik geef d'r echt niet veel aan uit

12. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Ik ben (ook) al met 10 a 11 weken aan de positiebroeken gegaan. Normale broeken kreeg ik in de ochtend prima dicht, maar zo in de loop van de middag zaten ze echt onaangenaam. Wat een verademing!

13. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Heb trouwens een spijkerbroek, korte broek en een rokje bij de Prenatal gekocht (was allemaal lekker afgeprijsd deze week!) en 2 3-kwartbroeken bij de Miss Etam gehaald. De meeste bovenkleding heb ik in gewone winkels gehaald. De huidige mode van rekbare jurkjes, tuniekjes en t-shirts is ideaal in deze periode.

14. Moby

Moby Actief lid

15 mrt 2007
    476
    0
    0
    Ik ben nog maar 6 weken en ik pas nog maar 1 broek! Van de week dus ook even wezen shoppen...pfff wat een verademing.
    En je ziet helemaal niet dat het positiekleding is, ook wel makkelijk als het nog maar zo pril is.

15. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ik ben voor mijn werk goed geslaagd bij Future Mama. En verder bij Miss Etam. Voor je baby kan een te strakke broek geen kwaad, je eigen darmen hebben er veel meer last van. Ik ben positiebroeken gaan dragen vanaf week 10/11.

Deel Deze Pagina