Ik mag mijn abbo verlengen en dus een nieuwe telefoon. Nu is mijn keuze gevallen op 2 telefoons maar zou graag van mensen hier de ervaringen horen. Mijn keuze is gevallen op de samsung galaxy s3 of de sony xperia s. Wie heeft 1 van de 2 telefoons? Ik hoor graag je ervaring dan Zowel goede als slechte
Ik ben laaiend enthousiast over mijn sony ericsson xperia arc... Ik zweer bij sony!!! Alleen vind ik wel hoe luxer de telefoon is (als ie ouder dan een half jaar is hoor) begint ie wat trager te worden... Maar dat is met alle telefoons zo denk ik Wat dat betreft waren de Nokia 3310 gewoon de beste telefoons!!! Konden tegen een stootje!
Ik heb de samsung galaxy S3... Vind hem echt GEWELDIG, je kan er echt alles mee doen! Het is bijna een computer waarmee je kan bellen Alleen moet je hem niet laten vallen want het beeld is van glas!
Heb een sony xperia gehad, echt een super foon! Enige minpuntje ik kreeg er geen wattsapp op en de batterij ging erg snel leeg als je niet eens belde, en 27/7 3g aan hebt staan! Nu sinds ruim een maand de LG optimus 4xhd, wouw ubersuper foon, maakt mooie foto's, filmt in HD, makkelijk in gebruik, dun, en pakt alle apps! Heb zelfs een app dat je gratis kan videobellen! Helemaal leuk met zo'n super camera, dus misschien is dit ook nog een optie! Heel nieuw model is pas uit sinds eerste week juli!
Hier de Xperia S. Ben er erg blij mee en zou m je aanraden. Vind m fijn in gebruik en erg uitgebreid.
Manlief heeft de S3, mijn moeder de andere en ik zou zeggen; als je niet 'verwend' bent qua gadgets kun je je geen buil vallen. Moet zeggen dat de S3 wel degelijk sneller is qua apps etc, maar als noob zul je daar niet veel van merken. Manlief zit in de systemen en had het wel door, vooral met meerdere dingen tegelijk open hebben. Maar als het voor huis tuin en keukengebruik is, is de Sony ook erg mooi!!
samsung galaxy s zal ik niet doen heb ik zelf en is echt een pieeeep telefoon batterij is snel lam!experia heeft mn man geweldig ding
Bij de SIII? Hier gaat de batterij bij manlief 2 volle dagen mee, en dat terwijl hij fulltime mailt en nog meer gekkigheid met dat ding uithaalt. Dan heb je gewoon een slechte batterij getroffen, ermee teruggaan...
Ik denk dat je dan niet de s3 bedoelt maar de eerste galaxy dan ben ik het met je eens want die heb ik nu.
Zo dacht ik dus ook. Mij is vertelt dat dat komt omdat ze mt ericsson samen werkten en dat doen ze nu niet en daardoor zijn ze beter.
Geen whats app op de xperia?? Hmm dat is een hele grote eis voor mij. Meer mensen met een xperia die dit probleem hebben?
Ik heb een sony experia en wil geen andere meer wat een fijn ding!!! Kan foto's vergroot af laten drukken terwijl ze met mijn telefoon zijn gemaakt filmt in hd en kan alle apps er op zetten ook whatsapp nee mijn volgende telefoon word weer een sony! Mijn man heeft de s3 en heeft spijt dat hij ook geen sony genomen heeft
Hier een xperia S sinds 2 week en ben laaiend enthousiast. Whatsapp draait als een tierelier en maakt overuren Net als flipboard, nieuwsapp, instagram en nog een paar andere zaken. Ben ontzettend tevreden over de weergave, stukken helderder en pixelnauwkeuriger de galaxy. Daarnaast kan ik de xperia S nog handig vasthouden waar ik bij de galaxy S3 echt problemen had met mijn kleine handjes. Enige waar ik aan moest wennen was toetsenbord, omdat ik van een uitschijfbaartoetsenbord overstapte op deze. Maar dat is gewoon wennen, hij werkt goed! Bij mijn vader liep de telefoon in week 2 vast bij het booten (opstarten), dus een bootloop, de foon is nu bij Sony om gereset te worden. Soms doen smartphones dat, zonder echte aanwijsbare reden. Hij baalt op het moment omdat hij nu weer met de BB werkt, en de xperia S dus stukken fijner vond. Hij hoopt dan ook dat hij snel weer terug is. Veel plezier met kiezen en gebruiken daarna!
Bij mij gaat de batterij ook super lang mee.. terwijl ik alles erop doe.. facebook, whats app, veel mailen, echt alles..
Hier een S3 en ben helemaal blij! Heb hem nu 2 maanden....heeeeerlijk. Hiervoor LG optimus gehad. Nooit meer! Ik blijf bij Samsung. Man heeft al de S1 gehad en nu de S2 haha.