Zojuist komt vl thuis met een mokkataart, maar de vraag "mag ik dit nu eigenlijk wel tijdens mijn zwangerschap?" pop gelijk op. Weet iemand hier of je mokkataart mag hebben?
Dank voor jullie reacties dames! Ik twijfel echt soms te vaak! Haha ben echt nog een leek over wat nou wel en niet mag
Je kan het onthouden door te bedenken of iets langer dan een dag houdbaar is. Zo niet zit er vaak rauw ei in ( in het geval van gebak en mousse enzo), zo wel kan je het veilig eten.
In principe zeg ik altijd, bij twijfel niet doen!!!! (maar over mokkataart hoef je echt niet te twijfelen )
En al had het niet gemogen... je kindje krijgt niet een afwijking van 1 keer iets eten wat je eigenlijk niet had mogen hebben. Vriendin van mij heeft in het begin van haar zwangerschap een fles wij op 1 avond leeg gedronken. Ze wist niet dat ze zwanger was, zoontje is kerngezond.
Hahahah idd waarom zou het niet mogen? Volgens mij valt het allemaal wel mee hoor met wat je niet mag. Gewoon de 'bekende' dingen. (bepaalde kaas, rauwe vlees/vis enz)