Hoi allemaal, Ik heb een vraag mbt het zwanger worden en Astrazeneca vaccin. Ik ben in maart en in juni gevaccineerd met AstraZeneca. Wij hebben sinds kort een kinderwens en ik kan op internet alleen vinden dat er een advies gegeven wordt om je met Pfizer/Moderna te laten vaccineren als je een kinderwens hebt. Maar goed, bij mij zitten ze er dus al in. Zijn er hier vrouwen die zwanger zijn geraakt na Astrazeneca? Misschien dat deze vraag misschien al gesteld is, maar ik kon het zo snel niet vinden. Alvast bedankt!
Volgens mij is dit advies er alleen als je al zwanger bent en je wilt je laten vaccineren. Ik heb doorgekregen nu met de zwangerschap dat ik me met Phizer of Moderna mag laten vaccineren indien ik dit besluit te willen. Het geldt (dacht ik) niet voor als je je voor de kinderwens al hebt laten vaccineren.
De vaccinatie is inderdaad alleen van belang voor vrouwen die al zwanger zijn… Als je al zolang geleden gevaccineerd bent heeft dat geen invloed meer op een toekomstige zwangerschap