Gisteren een afspraak gemaakt en kan morgen al terecht. Omdat het al zo snel kon, had ik consessies moeten doen qua locatie/afstand en moet nu 40 km enkele reis rijden. Eigen woonplaats zit tot augustus vol dus moest sowieso rijden daarom voor de snelste locatie gekozen. Ben wel blij want ben begin juli al klaar.
Ik kan gewoon in Alkmaar waar ik woon. Dus paar kilometer. Maar ik hoorde wel dat veel omliggende steden en dorpen (zoals Heerhugowaard), ook naar Alkmaar moeten komen. Ik heb m’n eerste twee weken geleden al gehad!
Hier ongeveer 15km rijden. Maar ben gewend om overal heen te moeten met de auto, we wonen in een erg klein dorp.
Wij wonen in een klein dorp. Het grootste dorp van onze gemeente ligt vlakbij, daar is een priklokatie. Ik heb op maps gekeken. Het is 7,7 km. Ik moet er wel 2 weken voor wachten. Verder weg kon ik wel eerder, maar dat was hooguit een paar dagen. Dan wacht ik liever een paar dagen extra.
Wel fijn dat het bij jullie dichtbij kan! Hier is het gewoon een drama terwijl wij in een eigen dorp een priklocatie hebben.
5 minuten lopen, mijn man kon binnen een dag al terecht. We wonen in een stad, vlakbij het ziekenhuis, vaccinatielocatie ligt naast het ziekenhuis.
Ik hoef maar 5 min te rijden. Ik woon in Utrecht en we hebben de Jaarbeurs als priklocatie en deze kan veel aan. Ik had begrepen dat er overcapaciteit is om te prikken maar ik kan toch pas over ruim 2 weken terecht. Verder prima want ik ben mooi op tijd “klaar” voor mijn vakantie maar ik had ergens gedacht dat ik eerder terecht had gekund. Misschien ligt het ook aan de beschikbare vaccins ofzo?
Ik heb afgelopen week een afspraak gemaakt voor mijn man. Hier was de dichtstbijzijnde vrije locatie 20 km en dan duurt het ook nog 3 weken.
10 min met de fiets of auto... Is om het even... Mijn vader wilde wachten tot er plek was in zijn stad, maar dan moest hij nog een maand wachten... Iets verder weg voor hem (mijn prik locatie) kon hij een week later al terecht... Daar heeft hij nu maar. Voor gekozen
Dichtstbijzijnde is 15 min rijden, maar daar was minder snel plek. Uiteindelijk naar een locatie op 30 min rijden gegaan, had het er graag voor over!
33 km Man 28. We zitten precies tussen deze locaties in. Hebben beide eerstmogelijke afspraak gekozen. Voor mij geen punt om te rijden. Locatie ligt op een paar km van onze camping voor de zomervakantie. Dus daar rij ik dan effe langs voor een preview
Was bij mn vader ook. Hij heeft geen rijbewijs, maar wel een priklokatie op 5 minuten fietsen. Kwam er gewoon niet doorheen daar. Nu heeft mn zus hem moeten brengen met de auto op een half uur rijden.
Hier op een half uur rijden met de auto. Maar in onze woonplaats is geen prik locatie, dichtsbijzijnde is op een kwartier, maar dan kon ik pas 2 weken later terecht.
Man gaat op loopafstand, ca. 10 min bij ons in de straat vandaan (hele lange straat ) Ik moet een kwartiertje rijden met de auto (enkele reis).
Eerst 15 minuten met auto in eigen woonplaats (Amersfoort) maar heb hem verzet naar Jaarbeurs Utrecht ongeveer 45 minuten enkele reis want dan kon ik een paar dagen eerder. Ga dan meteen even lekker shoppen in Utrecht.