Hallo allemaal, Ik vroeg me af of er hier dames zijn die zwanger zijn geworden nadat zij het pfizer vaccin hebben gekregen (Dus niet tijdens de zwangerschap maar daarvoor) En als die er zijn, hoe gaat het met de zwangerschap en de baby? Alvast bedankt!
Eind juni 1e vaccin gekregen. Begin juli begonnen met hormonen spuiten ivm ivf traject. Mocht half augustus testen. Positieve test. Inmiddels 12 weken zwanger en en baby doet het allemaal erg goed. Volgende week krijg ik het 2e vaccin van Pfizer. Ik zou die eigenlijk al begin augustus krijgen maar uitgesteld ivm de behandeling en toen bewust gewacht tot 12 weken zwangerschap voorbij waren.
Juli jl. mijn 2e Pfizer vaccinatie gehad, de maand erop raakte ik in verwachting. Ik ben nu bijna 10 weken en alles gaat tot nu toe prima.
Begin dit jaar het vaccin gekregen en in juli zwanger geraakt, ondanks een spiraal(die verdwenen is), vruchtbaarheidsproblemen en minimaal seks. Helaas liep dat uit op een miskraam, maar dat kan ook heel goed komen doordat ik nu flinke gezondheidsproblemen heb die niet door het vaccin veroorzaakt zijn.
Niet helemaal jouw vraag, maar ik heb midden augustus mijn eerste Pfizer gehad. Achteraf gezien is dat ongeveer rond de innesteling geweest. Ook hier gaat alles nog goed voorlopig.
Ik moest echt even lachen om de topictitel. Het staat er geschreven of je zwanger wordt na het krijgen van het vaccin. Dus als een bijwerking
Begin juli mijn eerste (en enige, want corona gehad in maart) prik gehad, eind augustus positieve test. Het is een tweeling, en tot nu toe alles goed
Ik dacht al, fijn! Kan ik de gyn afzeggen maandag haha. Gewoon extra tripje naar ggd voor een speciale booster
Ik vind het een hele welkome bijwerking moet ik zeggen In juni en juli de vaccinaties gehad en nu bijna 8 weken zwanger. Tot nu toe gaat het goed.
Eind juni mn 2e vaccinatie, PCOS, weken achter elkaar gebloed na de 2e vaccinatie, dat stopte en daarna in augustus spontaan zwanger Ik zeg leuke bijwerking Gaat tot nu toe goed, nu bijna 10w zwanger. Volgende week termijn echo
Nouja, als je een leuke prikker hebt en je bent alleenstaand met kinderwens is t altijd een optie. Helaas wordt je wel willekeurig toegewezen dus kan zomaar niet je smaak wezen. Er was trouwens toch op Lareb iemand die zwangerschap als bijwerking had gemeld? Weet niet meer welk vaccin dat was overigens. Maar vermoedelijk zat die er niet helemaal op te wachten denk ik. Als iedereen spontaan zwanger zou worden van pfizer zonder issues zou t wel een gat in de markt wezen.
Ik ben ook zwanger geraakt na mijn tweede pfizer vaccin. Inmiddels alweer 12 weken. Helaas zitten wij nu midden in het traject opzoek naar chromosoomafwijkingen. Na meerdere keren navragen bij gyneacologen en de klinisch geneticus lijkt het erop dat wij te maken hebben met een foutje van de natuur. Dat er nu mensen zijn die beweren dat ik dit zelf veroorzaakt heb ( ja ik heb het echt naar mn hoofd geslingerd gekregen) door me te laten vaccineren vind heel erg, het is al moeilijk genoeg om te horen te krijgen dat je kind mogelijk afwijkingen heeft.
Pff echt? Die mensen snap ik echt niet. Wat je zelf ook al zegt.. Het is al zwaar genoeg voor jullie. Ik heb dus een bekende die zei: zou je je wel laten vaccineren tijdens de zwangerschap? Je hoort zoveel verhalen dat het alsnog mis gaat, etc... En dan komen de gruwelijke verhalen voorbij (alsof je daar sowieso al op zit te wachten) Ik kan daar nooit zo goed tegen. Ik ga toch ook niet aan die persoon vragen waarom zij helemaal niet gevaccineerd wil worden.