Gevaccineerden vs. ongevaccineerden vrienden / familie

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door Anniek88, 15 sep 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Een vriendin is nog niet gevaccineerd en merk dat afspreken erg lastig is nu. Qua ergens eten of gaan zwemmen oid. Testen kost nu 19 euro geloof ik bij ons (Beieren) en dat wil ze ook niet steeds hoeven uitgeven. Maar ze word komende maand gevaccineerd.

Mijn oom is anti alles, anti mondkapje, anti vaccinatie, anti corona, hij gelooft er niet in. Heeft vorig jaar mijn tante verlaten, ontslag genomen en zich helemaal afgezonderd. Hij laat zich ook absoluut niet testen. Het gaat wel de hele dag over corona op zijn Facebook, dus hij is er elke dag mee bezig. Hij vind het niet erg dat hij zijn familie nu kwijt is want hij heeft een groep nieuwe vrienden die precies zo anti alles zijn en daar voelt hij zich bij thuis. Tsja.

Ik ben wel gevaccineerd en mijn ouders ook, bijna al mijn vrienden in Nederland ook wel. Ik heb het vooral gedaan om wat makkelijker naar Nederland te kunnen rijden en om gewoon overal weer heen te kunnen zonder steeds te testen. Ik vind het ook niet bijzonder erg om overal die qr code te laten zien.

Deel Deze Pagina