Lief dat je het vraagt! Sinds vanochtend koortsvrij. Voelt meteen een stuk beter Samenvatting: dinsdag prik, ’s avonds hoofdpijn, woensdag spierpijn en dus 39,7 koorts - gisteren nog 38,5 en nu dus oké. Nog wat gaar, zoals je kan verwachten na 1,5 dag koorts De prikplek is wel bizar jeukend en gevoelig. Niet meer dan 2-3cm groot hoor (zie foto)
Hier ook de astra. 1 avond koorts en spugen. Dag erna lichte verhoging. Nog weekje blauwe plek geboren gehad op prikplek. Geen zichtbare plek aanwezig.
Succes! Hopelijk valt het mee. Wij waren dinsdag met 10 en daarvan hadden 2 collega’s zich woensdag ziekgemeld - en ik was dus de derde toen ik ziek naar huis ging. Nog steeds meer kans dat het meevalt dus
Ik hoorde inderdaad 12 weken ertussen in NL. Hier doen ze 9. Waarschijnlijk onrelevant Voel je je nog goed?
Gisteren om 16uur astrazeneca gehad. Rond 22 uur klappertandend in bed met wat verhoging. Vandaag erg moe en heb het de hele dag koud gehad. Vanmorgen iets hoofdpijn en pijn tussen mn schouderbladen maar dat was snel weg.
Ik heb hem juist in rechts laten spuiten omdat ik rechts ben. Die arm gebruik je meer en heb je vaak ook minder last van spierpijn.
Ah vandaar. Daar heb je een punt. Een collega had enorme spierpijn, dus ik heb hem juist in links laten spuiten, zodat ik geen spierpijn zou krijgen in mijn rechter arm.
Gistermorgen de astracenica gekregen, pijnlijke arm maar verder nergens last van. Eind mei de tweede.
Ik heb 22 februari AstraZenica gehad. Week lang vreselijke pijn aan mijn arm gehad, en de avond na de vaccinatie enorme rillingen. Klappertanden, rillen, ijskoud.. lag met 2 dekbedden en een pyjama in bed
Oh Oh jee das naar heel de week hier blijft het bij een hangende lichte hoofdpijn nu en wat zware bovenarm. Wel vannacht wat meer tintelingen in armen, kon niet lang op linker of rechterzij blijven liggen.
Dat is een hele goede. Ik had hem rechts laten zetten (ben links) maar de volgende keer ga ik voor links.