Heeey, Ik heb nu al 2 maal gehad nadat ik een grote boodschap deed en men bibs afvegen dat er bloed bij zat, geen vaginaal bloed maar echt samen met de grote boodschap, soms was men bibs al helemaal proper behalve dan nog een beetje bleod, het is niet veel maar het is er wel! Is dit normaal of moet ik naar de dokter gaan! Xx.
idd ik vermoed een aambei. Die kun je laten schrikken door na de boodschap een koude washand ertegen aan te houden. dan krimpen ze!
Bedankt ik ben hier wat over gaan opzoeken want ik wist niet wat het was.... en het zal indd een aambei zijn Dit heb ik gevonden : jeuk, helder bloedverlies na of op de ontlasting, pijn die soms zeer uitgesproken kan zijn, uitpuilen, De oorzaak is deels erfelijk deels door slechte stoelgang of zwangerschap... Staat er bij dat het kan zijn door zwangerschap dus , ok ben al weer wat gerustgesteld
Probeer maar lekker veel fruit te eten en sinaasappelsap te drinken, ten eerste is dat gezond en ten tweede houdt het je ontlasting mooi dun en zul je veel minder last hebben van aambeien.
ja door de zwangerschap kun je ook problemen krijgen met je ontlasting, dat het gewoon moeilijker gaat omdat het harder is... daardoor kun je ook wat scheurtjes krijgen van onderen, wat ook eventjes kan bloeden op het moment zelf. Dus zorgen dat het allemaal niet te vast gaat zitten en goed drinken, fruit eten en blijven bewegen, en als dat allemaal niet helpt, eventueel wat zemelen door je eten gooien of die speciala roosvicee halen (roosvicee lacto.... nog wat) succes er mee, tis toch best schrikken ff he... ik had het altijd al vaker omdat ik gemakkelijk tegen verstopping aanzit...
Zolang het op die plek is zou ik me idd geen zorgen maken. Doordat je zwanger bent kun je idd last krijgen van aambeien. Of het gaat gewoon even wat moeilijker.
Ik heb vreselijk snel last van een pijnlijke verstopte en vaak ook bloedende stoelgang. Ik heb nu voor de zwangerschap een literfles lactulosesiroop van de dokter gekregen en ik moet zeggen: het is een verademing! (hihi alleen dacht ik gisterochtend na heftige buikkrampen, waarvoor ik eerst uiteraard de vk gebeld heb, dat ik weer verstopt zat. Ik neem een slok van dat lactosespul maar wat blijkt nou een uur later? Heb gewoon last van een beroerde buikgriep waarbij alles er 'als water' uitkwam. Dat heb ik even lekker versterkt door de laxeersiroop, stom he?)