Hoi dames, Even een vraagje. Ik ben bijna 30 weken zwanger. Nu heb ik al een aantal weken dat ik het kindje voel sidderen in mijn buik. Daar lijkt het iig op. Heeft iemand hier ook ervaring mee? En weet iemand wat het kindje dan aan het doen is? Thanks voor jullie reacties. Liefs.
ja hoor, is normaal. ik had het aan de vlos gevraagd en die zei dat het puur het trainen van de spieren is. Toen Ties geboren was zag ik het ook terug: hij sidderde soms met zijn hele lijfje. hoort erbij!
Yup, dat ken ik wel, en ik ben blij dat je dit topic opent- niet dat ik me echt zorgen maakte maar ik heb me weleens afgevraagd wat het was! Het is echt divers he, wat voor bewegingen je kan voelen. Onze frummel heeft ook heel vaak de hik....
Bedankt voor jullie reacties, fijn om te lezen dat jullie kindjes dit ook doen. Het lijkt inderdaad op een koude rilling. Mijn kindje heeft ook steeds vaker de hik, 1 a 2 keer per dag nu ongeveer. Hij is ook veel aan het bewegen, soms voel je een trap en dan weer een bobbel die voorbij drijft. Heel bijzonder vind ik het. Wat zal ik 'm missen in mijn buik als hij er eenmaal uit is.....liefs
dat ken ik ook van sophie, en toen ze eenmaal was geboren, had ze ook sidderingen nadat ze in de luier gepoept had.