Gevallen!! GRRR

Discussie in 'De lounge' gestart door Nicoletta, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Gisteravond gingen manlief en ik een wandelingtje maken in onze nieuwbouwwijk. Ons huis is precies vandaag een jaar opgeleverd en nog altijd is het een puinhoop. Ruim een half jaar hebben we 's avonds/ 's nachts geen brandende lantarenpalen gehad en nu is voor de derde keer 2,5 maand geleden de straat opengebroken om de definitieve bestrating van de stoep en parkeerplaatsen en straat zelf aan te leggen. Nog altijd is het niet klaar en na het opbreken en half aanleggen zijn de heren stratenmakers verdwenen.

Dus al met al liepen we dus gisteren over de 'stoep' (lees een rij stenen naast elkaar) en is dus een stoeptegel in het zand weggegleden en heb ik mijn enkel verzwikt, diverse schaafwonden op knieen en onderbeen, mijn goede broek gesloopt en mijn pols is dik van het opvangen van de dreun! Ik ben het zooooo zat!! Dit mag en kan toch niet normaal zijn???

Ik heb nu een email aan de deelgemeente gestuurd maar deze zal net als de vorige (over de lantarenpalen en de vele inbraken) vast wel weer niks mee gebeuren.:x

2. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Hé wat vervelend! Ik heb dit vorig jaar gehad, gelukkig een aantal weken voordat ik ging trouwen. Bij ons waren ze in de wijk het riool aan het vervangen en de straat aan het ophogen. Het was slecht verlicht en ik viel toen over een buis. Ik had de val niet zien aankomen en kon mijn val dus niet breken. Ik viel plat met mijn gezicht op de straatstenen. Ik had een dikke lip en flink van schaafwonden. Ik heb veel geluk gehad, want dit had erger af kunnen lopen...

Goed dat je het hebt gemeld bij de gemeente!

3. Cill23

Cill23 Lid

24 nov 2008
    52
    0
    0
    amsterdam
    Ik kan me voorstellen dat je het flink zat bent! niet alleen vervelend, maar ook nog eens gevaarlijk!
    Goed dat je een mail naar de gemeente hebt gestuurd! Ik hoop dat ze er wel iets mee doen en dat je op zn minst een reactie terug krijgt..!!

Hopelijk voor jullie is er gauw een "normale"stoep!

Liefs

4. Massie

Massie Lid

15 mrt 2009
    52
    0
    0
    Gastouder
    Utrecht
    Je kan hier voor een schadeclaim krijgen van de gemeente!
    Fotos maken hoe het er uit ziet daar waar je gevallen ben,en fotos van je kapotte kleren,en van je wonden en verdikingen!

Succes

Deel Deze Pagina