ik ben op zoek naar eenboek waar je alles tijdens de zwangerschap kan bijhouden, en een boek voor na de bevalling.. het zogenoemde ikke boek.. iemand idee waar ik deze kan kopen? en hoe heet zon boek van tijdens de w-schap? dankjulliewel
Hoi, Het boek van Ikke krijg je volgens mij als je een rekening bij de Rabobank opent. Ik heb zelf het boek "Pap en Mam vertellen over jou", wat Anna hierboven aangeeft. Erg leuk!
ik had tijdens mijn zwangerschap een soort van dagboek van anne geddes wel een speciaal voor de zwangerschap. en nu heb ik een boek van de prenatal waar je van alles in kunt schrijven. dit boek gaat geloof ik tot 4 jaar. de eerste belangrijke dingen kun je hierin allemaal beschrijven.
Die heb ik ook! Had graag gewild dat mijn ouders zo'n boek hadden bij gehouden. Dus hoop dat mijn zoon het later ook zo leuk vindt!
Ik had tijdens mijn zwangerschap de Veilig zwanger Agenda van..euh...weet haar naam niet meer. Maar als je googled op veilig zwanger agenda vind je het wel. Vond het erg leuk!
Ik heb het 9 mnd dagboek van de Prenatal. Hier kun je per week vanalles opschrijven en is ruimte voor foto''s ofzo. Echt leuk! Maar wel alleen voor tijdens de zwangerschap.
ik heb het dagboekje : zwangerzapnotities van mariel croon.. hier kun je per dag iets opschrijven en per week staat er wat er met je kindje in je buik gebeurd.. erg leuk boekje!
Ik heb het 9 maanden dagboek. Hierin kun je belangrijke afspraken, notities, gewicht, metingen belangrijke gebeurtenissen in vermelden. Per maand is er ook ruimte voor foto's. Er staan ook tips in en leuke weetjes
ik heb bij de bruna een 'zwangerschapsdagboek' vanAnne Geddes gekocht, en bij de bruna heb je ook genoeg boeken voor je kindje, voor na de zwangerschap dus.