Ik ben op dit moment 33 weken zwanger van onze eerste. Gisteravond ben ik voor over gevallen op straat. Ik heb uit allemacht met mijn 2 armen mijn val proberen op te vangen. Aan de spierpijn en blauwe plekken op mijn handen en armen is dit ook te voelen en te zien. Na mijn idee is mijn buik niet op de grond terecht gekomen, maar toch heb ik daar sinds vannacht meer en anders pijn dan hiervoor. Het voelt aan als spierpijn. Nu heb ik al een afspraak voor morgenvroeg voor controle en echo in het ziekenhuis staan, dus denk ik dat ik maar gewoon tot morgenvroeg afwacht en het vertel dat ik ben gevallen. Of vinden jullie dat ik voor de zekerheid nu alvast even contact met het ziekenhuis moet opnemen om dit te melden en dat zij beslissen wat ik moet doen. Het kind voel ik nog volop bewegen en schoppen, dus daar ben ik niet zo bang voor dat die er iets aan overgehouden heeft.
Ik zal ook eventjes bellen als ik jou was. Al is het maar om je gerust te stellen. Want anders zit je je eigen toch de hele tijd druk te maken.
wat vervelend dat je gevallen bent, was je gestruikeld. ik persoonlijk zou ook bellen voor de zekerheid. toen ik 20 weken zwanger was heb ik een auto ongeluk gehad. knalde met 50km p u op een andere auto, had geen stuur in mijn bui gekregen maar best buikpijn. ook de vk gebeld en die is toen langs gekomen... maar omdat je bang bent om je buik te bezeren spannen je buik spieren zich aan en daarom heb je denk ik een beetje buikpijn. denk ik hoor...