Hey meiden, ik was 19 Augustus uitgerekend en als t is wat ik denk dat t is dan zijn vanochtend mijn vliezen gebroken!!! Werd wakker half 8 en was behoorlijk nat. Maandverbandje gelegd en die was ook snel weer nat dus 2de erin en kort erna ff lkkr douche... Zit nu op de bank te internetten...Moet toch wat Heb nu af en toe krampen alsof je ongesteld gaat worden, maar meer nog niet. Al vind ik die krampen ook al best heftig!!! Verder geen verlies meer, verband is droog...is dit normaal??? Want ga me nu dna afvragen of t echt wel de vliezen zijn T ruikt niet naar urine en is meer dan urine druppelen en ruikt zoeter dan urine...t kwam bij mij niet in 1 x maar geleidelijk en 1,5maandverband nat en nu 3de erin maar nog helemaal droog..wie o wie kan mij meer vertellen, geruststellen en zeggen of dit wel of nie de vliezen zijn?? Verloskundige gebeld en die zou eind van de ochtend even langskomen en volgens haar zijn t wel me vliezen, maarja nog niets gezien natuurlijk. Mocht hier niemand t weten dan hoop ik dat de vk straks wel zegt dat t mijn vliezen zijn T verbaasd me gewoon dat ik rustig nog zit te type met de gedachte dat t elk moment op gang kan komen, had mezelf hysterischer verwacht whahaha .. Oooohh meiden, is mijn 1ste zwangerschap en weet echt niet wat te verwachten..Zoveel gelezen en heb nu gewoon een blackout!!! Heb huilbuien van angst of ik t allemaal wel aankan en natuurlijk ineens de schrik dat we straks echt met zijn 3en zijn etc etc etc...pppffff, maar we kunnen niet w8te tot de kleine er is!! MIjn vriend is helemaal in de wolken dat de vliezen zijn gebroken en kan amper stil zitten hahah. We gaan zo samen rustig ff een filmpje kijken en dan zien we wel verder hoe de dag loopt... Duimen jullie voor me dat de kleine snel komt en vooral dat ik t niet al te moeilijk zal krijgen?? Ben echt zooooo bang Pfff, weet half nie wat ik type hahaha, srry meiden voor mijn lange, slordige en rommelige verhaal.... Jullie horen van me zodra er nieuws is!!! (als ik daartoe in staat ben natuurlijk en z.s.m) -x-
Ohhh wat spannend, misschien ben je nu dus wel bezig met bevallen. In ieder geval succes met je bevalling.
Nou ben benieuwd, hoop voor je dat het doorzet! Hou je rustig en geef je over aan wat er komen gaat. Bedenk dat miljoenen vrouwen dit al hebben gedaan, dus dat jij dit ook gewoon kan. Besef dat je lichaam hiervoor gemaakt is en heb vertrouwen daarin. En dan komt het vast allemaal goed! Succes en ik hoop dat je je kindje snel in je armen kan houden.
Hey meiden, tijden van de zwangerschapspagina kloppen niet met de tijd dat je bericht verstuurd. Er staat namelijk bv 8 uur in de ochtend , terwijl ik 10 uur bericht plaats. Wil daar mee zeggen dat ik dus pas mijn vliezen heb gebroken en nog niet ben bevallen, geen weeen heb etc. Enige wat ik nu nog heb zijn ongesteldheidskrampen. Ben echt zooooo bang en zie er ineens tegenop om te bevallen, maar aan de andere kant wil ik zoooo graag onze zoon zien !!!! Dankje voor jullie lieve berichten!!!
Dat zijn je eigen instellingen Zie Directe links / Opties wijzigen / Datum- & tijdopties en dan moet je even GTM+2 selecteren.. Succes!
nou ja zo begon het bij mij ook (de ongesteldheidskrampen dan) en 12 uur later ben ik bevallen, dus wie weet gaat het snel!
Hey meid, Super veel succes, het klinkt namelijk alsof jullie mannetje niet meer lang op zich laat wachten!!! Je kunt het. Houd ons op de hoogte. Een dikke knuffel om je succes te wensen
Spannend meis Is de vk al geweest? ahoop voor je dat het je vliezen zijn, dan gaat de bevalling snel beginnen! je kunt het hoor!
Heel veel succes meis! Gaat helemaal goed komen en over een paar uur hebben jullie je wondertje vast.
Ten eerste wil ik alle meiden hier bedanken voor hun lieve berichten, tips en steun!!! Jullie zijn toppers!!! (K) Verloskundige is geweest om half 11, ze ging ruiken aan t verband maar ze vond t zuur ruiken en kon dus niet echt plaatsen of t mijn vliezen waren die gebroken zijn...Maar aan de hoeveelheid nattigheid ging ze er wel vanuit. Toen kwam ze erachter dat ik verkeerd verband inhad( niet de juiste kraamverband uit t pakket, maar deze had ik zelf gekocht bij kruidvat en was dus geen goede ppfff) Deze maandverband had een geurtje van zichzelf dus vandaar de verwarring! grrrr!!!! Moest op me rug liggen en op hand blazen, kwam beetje vocht zei ze...Nu juiste verband erin sinds ze weg is en ze komt tussen 4 en 5 nog een keer buurten bij me hoe t gaat. Heb nu beetje rose verlies maar erg weinig hoor... Ze zei ook dat t aantal uren kan duren voordat de ongesteldheidskrampen overgaan op weeen.Paar ademhalingsoefeningen gedaan met haar en nu maar afwachten! Ik heb nog steeds krampjes, maar verders nog niets Lig lekker filmpje te kijken met me vent, zo ff slapen want ben best moe en dan zien we t wel. Beeb is iig nog steeds lkkr druk en draait steeds hahaha Ik hou jullie zeker op de hoogte voor zover me dit nog lukt en anders tot snel tot de kleine man er is Meiden duim aub voor me hihi , ben echt angstig voor de bevalling ineens!!! wat erin zit moet eruit dat weet ik en iedereen zegt zoveel vrouwen hebben t gedaan lukt je cker wel...ja ok dat is waar, maar toch -x-jes
Vind t trouwens wel erg knap als de kleine snel zou komen, ben nog maar 1 dag overtijd . Zat mezelf al gek te maken of ik t zou trekken tot week 42 pppfff hihi De meiden die wel al tijdje overtijd zijn wens ik echt succes en hoop dat hun snel hun wondertje mogen vasthouden, gun t ze echt van harte!!!! Omdat mijn vliezen zijn gebroken wil nie zeggen dat ik snel zal bevallen en me kindje vasthouden..kunnen aantal uren overheen gaan!!! Dus iedereen die nog moet: Heeeel veel sterkte en succes (K)
Er zitten bijna geen duimen meer op bij mij, zo hard zit ik te duimen..hihi. Heel veel succes nogmaals!!
Veel succes meid en maak je niet al te druk, als je straks je kleine man in je armen hebt ben je alles van de bevalling weer vergeten. Hou ons op de hoogte he?