Er zat na 2 weken en ei op haar hoofd, en bleek dat ze een schedelbasis had.. En ik was er heilig van overtuigd dat ze de grond niet had geraakt, met hand zo langzaammogelijk fiets laten neer komen door stuur vast te houden zo goed als kon.. Maar bleek toch dus de grond geraakt te hebben, en ze huilde niet eens ofzo..
Kinley zette het meteen op een huilen maar we houden haar (ondanks dat ze compleet zichzelf lijkt te zijn) goed in de gaten. Huisarts weet ook dat ze bij mij op de fiets zat dus als ik het niet vertrouw mag ik meteen komen en zullen ze haar meteen nakijken.
o jeetje, dat is idd. echt één van je ergste nachtmerries!! ik heb sinds kort een bagagedragerverlenger met fietstassen en had er vanochtend mijn tas in en mijn fiets is 2x (aan de hand) omgevallen door het gewicht. Ik heb hem gelukkig zachtjes kunnen neerleggen waardoor tim niet gevallen is. maar jee, ik had al zweetaanvallen en het hart in de keel, laat staan hoe jij je gevoeld moet hebben Heel veel sterkte met het verwerken en ik hoop met je mee dat alles netjes afgehandeld wordt en je dochter ook niet achteraf iets mankeert. Ook veel sterkte met je herstel. x
Jeetje! ik kon je verhaal niet eens afmaken met lezen werdt er echt emotioneel van! vooral wanneer je zegt mijn kind mijn kind Echt ieder ouders nightmare Mijn moeder heeft ook ongeluk gehad paar jaren geleden met mijn broertje ! Een bus botste haar weg ..ikweet eigenlijk niet precies hoe het is gegaan want me moeder kan niet meer eens goed herineren of kwam die dag niet goed praten van schrik dus had dat gelaten! Maar mijn broertjeeee oohh echt zielig !! Hij heeft 2 a 3 dagen moeten verblijven in ziekenhuis just in case alleen gelukkig was het goed met hem! Het was in onze dorpje en gelukkig waren er mensen vanuit onze buurt die kwamen helpen
Ben wel een beetje bijgekomen, baal ontzettend van mijn fiets (door mijn ms kan ik alleen fietsen met meetraphulp en het is dus mijn enige vervoersmiddel voor langere afstanden, die ik niet meer kan lopen) voel me ontzettend in mijn vrijheid beperkt. Voor de rest is mijn knie goed blauw en dik en heb ik ook een giga blauwe pijnlijke plek op mijn scheenbeen. Maar een spierpijn dat ik nu heb zeg :x
Nou we zijn bijna een maand later en mijn fiets staat nog steeds bij de fietsenmaker. De verzekering doet wanhopig zijn best maar mw reageert bijna niet, op haar mobiel reageert ze in ieder geval niet. Op verzoek van de verzekeraar heb ik contact met haar opgenomen en dan neemt ze wel op (dus nummer klopt) maar ze zegt dat ze van niets weet, dat de verzekeraar haar dus niet gebeld heeft. Wel vreemd omdat haar eigen verzekeraar haar ook niet te pakken kan krijgen. Kortom het is nog steeds niet rond. Baal daar behoorlijk van want ik moet nu overal vervoer vandaan zien te toveren om in iedergeval de kleine meid naar de peuterspeelzaal te krijgen. Wat betreft mijn knie, door de val heb ik nu dus een "springersknie" en sportblessure die vaak voorkomt bij basketballers. Lekker wrang omdat ik niet eens meer kan springen Houdt in dat de pees die de knieschijf op zijn plek houdt zo geirriteerd is dat die dus pijn doet. Kunnen ze weinig aan doen en er staat zo'n 2 maanden geneestijd voor.
Verzekeringsman wil het deze week nog proberen om via haar werk in contact te komen (naar wat googlen zijn we erachter gekomen waar ze werkt). Heeft ze volgende week nog niet gereageert dan gaan we inderdaad druk op de ketel zetten door b.v een aangifte tegen haar te doen.
doe je goed hoor.. waarom doet ze nu zo moeilijk? ze is toch gewoon verzekerd? je hebt er soms van die rare mensen tussen zitten pfff
wat vervelend zeg! en ook apart dat die vrouw nou niet meewerkt?? bah wat een eng verhaal! sterkte met je herstel!!!!!!
Jemig, wat een verhaal! En wat ontzettend vervelend dat die vrouw nu niet mee wil werken zeg! Gaat het allemaal nog steeds goed met de kleine? Heel veel sterkte en beterschap!
Verschrikkelijk hé. Heb dit in december ook voorgehad, auto reed tegen mij en heb mijn spieren in mijn arm bezeerd met de fiets recht te houden. Ik herinnerde mij ook dat ik hysterisch krijsend alleen de naam van mijn zoontje kon roepen en dat ik hem al vol bloed op de grond zag liggen (gelukkig had hij niets). Ook de aanrijdster was niet van plan mee te werken (ik als fiets moest maar zien dat zij er aan kwam, want ze kon niet in haar speigels kijken). Dus eventjes klacht gaan neerleggen bij de politie. Sterkte ermee en indien nodig naar de politie gaan.
Pff, wat een verhaal! En wat beroerd dat ze niet mee werkt. Vind dat echt heel min! Zij laat haar hond lslopen, dus ken je verantwoordelijkheid. Ik heb het ook meegemaakt, maar was het kindje... Ik was net 3 jaar en zat in de reken achterop de fiets bij mijn mam. Ze viel in de groeven van een spoor. Was een hele heisa, want mijn mam had heel veel mijn aan haar arm, ze had haar foets en ze had mij en moest een drukke weg oversteken voor een telefoon(ruim 20 jaar geleden) Gelukkig kreeg ze hulp van een voorbijganger! Toen zijn we ind e taxi naar het ziekenhuis gegaan en had mams haar arm gebroken. Ik had helemaal niets, zat helemaal ingepakt ivm de regen dus dat was heel erg goed! Het is wel mijn eerste herinnering. Voelt niet eng ofzo hoor, maar ik weet het nog.. Arme mams! Sterkte hoor! Lijkt me ook verschirikkellijk! Zag laatst een maxicosi achter op een scooter. nooit dat ik dat zou doen! Ben al bang op mn scooter zonder kindje, laat staan met!
Ik snap alleen niet zo goed waarom jouw eigen verzekering niet gewoon betaalt. Zij kunnen het op haar verhalen, het is volgens mij gebruikelijk dat de verekering gewoon betaalt en niet op de tegenoartij wacht. Of misschien kun je het zelf voorschieten? Je krijgt het als het goed is toch terug en dan heb je ondertussen tenminste weer een fiets. (Of gaat fietsen nog niet met je knie?)
jaaaahaaaa jjippppieeieie kreeg net bericht van de verzekering dat het geld overgemaakt gaat worden. De beste mw heeft eindelijk haar kant van het verhaal schriftelijk ingelever (daar was dus het wachten op en de beste dame heeft er de tijd voor genomen, lees bijna 4 weken) en is nu officieel schuldig bevonden. Heb meteen de fietsenmaker gebeld, die gaat meteen de onderdelen bestellen en met een beetje mazzel komen die volgende week vrijdag binnen en zal ik in de week erop weer heerlijk op mijn fietsje kunnen fietsen.
Fijn dat het nu geregeld is! Wel jammer dat mensen dan nog moeilijk gaan doen om iets wat hun eigen schuld is...