Hallo lady's ik maak me wat zorgen en misschien dat iemand me advies kan geven...? Ik ben vandaag 34 weken en 5 dagen, gister heb ik mijn slijmprop verloren en daarna kreeg ik veel last van harde buiken en de kleine was egt heel druk in de avond en nacht last gehad van oefenweeën rond 2 uur vannacht wel weer kunnen slapen gelukkig. Vanochtend vroeg wakker geworden door ons stuiterende binkie in me buik... tot nu toe is hij nog steeds druk en daardoor weer last van harde buiken... voel me ongemakkelijk en weet niet zo goed wat ik nu moet doen...???? Liefs.
Als je harde buiken geregeld zijn kan je het beste je vk of gyn even een belletje geven. Het hoeft niks te zijn maar kan ook door zetten, mijn dochterbwas rustig terwijl ik harde buiken kreeg die de bevalling in gang zette dus dat zegt ook niet veel. Hou je wel rustig
Je kan het beste je vk vragen om ff een kijkje te nemen.. Ik heb hetzelfde gehad als jou met 35 weken.. mijn baarmoeder bleek verweekt te zijn maar nog niet een echte ontsluiting.. moest toen 2 weken veel rust nemen om verdere weeen te voorkomen die ontsluiting veroorzaken..
Dank je wel dames voor jullie reactie Dan ga ik idd even bellen kijken wat hun zeggen... Soms vind ik het lastig wanneer je nou wel of niet moet bellen...
Hier hetzelfde hoor. Gister ook het zh gebeld i.v.m veel harde buiken maar was uiteindelijk gelukkig niks. Ik bel ook liever niet als te snel
Ik heb net gebeld en ze zei dat het verder allemaal goed klinkt... ik gaf aan omdat ik nog voor de 37 weken zit het me daarom ongerust maakt. Daarom wilde ik me zorg uitspreken... toen zei ze weet je ik ga het even overleggen met de gynaecoloog en dan bel ik je terug. Nog even afwachten dus.... Ik kreeg even idee net als of ik iets raars vertelde.... daarom hou ik niet van bellen.... hihi...
Wat vervelend dat je vk zo reageert! Ik heb dus ook zo een vk die heel moeilijk is met alles en overal al een antwoord klaar voor heeft.. Ik zou toch echt aandringen en zeggen dat je bang bent voor vroeggeboorte en dat je wil dat zij even kijken.. Ik heb het ook moeten aandringen.. uiteindelijk blij want ik wist hoe ik ervoor stond.. ookal is er niks aan de hand, het haalt voor jou de stress weg.. en wie is die vk dan om jou in de stress te laten zitten
slijmprop verliesen is niet erg zat er bloed bij ?zo nee je lichaam maakt steeds nieuwe aan. harde buiken is teken dat je rustig aan moet doen je mag er 6 op een dag hebben.
Daar zijn VK toch voor..... beter een keer teveel bellen dan te weinig! Ik zou vooral rust nemen nu! Ik ben vorige week mijn prop verloren en gynaecoloog (ik woon in België) heeft alles nagekeken en alles gelukkig potdicht. Prop komt wel opnieuw lees ik overal. Vandaag heb ik een moe-dag dus ik heb die ook alles lekker sloom en kijk seffens ook gewoon lui tv....
Ja ik vond het ook al zo raar, maar goed ik ben gelukkig terug gebeld en de gynaecoloog had tegen haar gezegd dat hij me toch even wilt zien voor de zekerheid. Toen zei ik,heel fijn dat ik even mag langs komen want 34,5 weken vind ik veel te vroeg voor de komst van onze bink. (zegt ze ja daar dacht ik ook al aan daarom wilde ik het even overleggen...yeah right.. ) Over een uurtje kan ik terecht ik benieuwd.. @bibinijmegen: ik had geen bloed was geel van kleur en dikte van gelatine meer dan 6 harde buiken heb ik zeker gehad daarom vernam ik dat als niet normaal. xx
Zo ik ben weer thuis. Alles is goed met de kleine man aan de ctg gelegen en inderdaad harde buiken en dat komt voornamelijk door hem. de pijn die ik voel komt van de kleine hij is helemaal ingedaald en zit vast. dat verklaard het Hij ligt ieder geval in de juiste positie Al de andere dingetjes is ter voorbereiding als de dag echt aanbreekt. Geen ontsluiting verder. Harde buiken moet ik in de gaten houden en rustig aan doen... Ik ben weer gerust gesteld pfff! xxx
Spanning was het zeker!! omdat het nog veel te vroeg is maak dat het juist zo eng... Kan ik nu in alle rust nog even genieten van de laatste weekjes
Mooi! En dat is ook de juiste weg die je gyn insloeg ipv de verloskundige! Je moet altijd even controleren en zeker als de moeder dat zo voelt.
oh gelukkig is alles goed! heb hier het zelfde ook constand buikpijn maar doet gelukkig niets, je maakt je er toch druk om