Gorden en Gerard terug bij de toppers

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door consider, 3 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    AMSTERDAM - Gordon en Gerard Joling keren totaal onverwacht allebei terug bij de Toppers. Maandenlang werd er gespeculeerd over de opvolger van Gordon bij het extravagante meezingtrio.

Het management maakte donderdag bekend dat Goor en Geer, die eerder met hommeles vertrok, van het trio een kwartet maken.
    Joling werd eerder vervangen door Jeroen van der Boom. Samen met Topper van het eerste uur René Froger staat er op 22 mei een viertal in de Amsterdam Arena. De voorverkoop voor de zesde editie van Toppers in Concert begint op maandag 14 december.

Volgens de manager van de Toppers bleef de ultieme samenstelling kriebelen. "Er zijn harde woorden gevallen en dat is niet altijd even leuk geweest. Maar dit was een act die beide heren opvoerden in het tv-programma 'Over de Vloer' en iets te veel meenamen naar de Toppers." Volgens hem was iedereen bereid om het verleden af te sluiten en vooruit te kijken.

Van der Boom en Froger zijn blij met de terugkeer van het duo. "Zowel Gerard als Gordon zijn ons heel dierbaar. We hebben allemaal fouten gemaakt en dingen gezegd, die we niet hadden moeten zeggen. Maar je bent nooit te oud om te leren", verwoordt Froger de blijdschap

Bron: www.nu.nl
    -----------------------------------------------------------------

Zonder hun zijn de toppers natuurlijk niet de toppers.
    Maar wordt wel ontzettend moe van al die bitch fight.
    Vind het wel apart dat ze allebei terug keren net voordat de kaartverkoop van de concerten begint.
    Op naar de volgende ruzie ;)

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik snap niet waarom die Toppers elke keer in het nieuws komen hoor. Het zal me echt aan mijn kont oxideren wie er een Topper is en wie niet...;)

3. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Whahahhaaha aan je kont oxideren!

Maar nee, ik vind het ook allemaal te geforceerd nu, ze kunnen beter stoppen naar mijn mening!

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

:D Meestal zeg ik dat het me "aan mijn reet kan roesten", maar ik dacht laat ik het netjes houden zo op de ochtend...

5. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Nou ik vond hem geniaal bedacht, die houden we erin ;)

6. malka

malka Bekend lid

30 aug 2008
    847
    0
    0

HAAHAA!! Thanx! moet hier zo om lachen, zo kan ik de dag weer lekker beginnen!!

7. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Neeeeeeeeeee! Kunnen we die hele mikmak niet exporteren naar een heel ver land? Alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft!

8. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    :D *proest* :D

Grappig en ook nog eens helemaal mee eens!

9. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hahaha hier ben ik het ook mee eens :)

Vind het nu wel genoeg elke keer dat gezeur over de toppers :x

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    en binnen 3 maand zijn ze weer uit elkaar....word er een beetje moe van, al moet ik zeggen dat de sfeer bij het concert wel heel goed is, zelfs de mensen die niet van hun 'muzie' houden vinden het leuk om heen te gaan...mij niet gezien haha

11. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

als er 2 mensen permanent van de buis moeten dan zijn dat Gerard en Gorden wel, ik vind het nu wel genoeg geweest met dat gejank van die 2! :D

12. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.799
    113
    Even hun zakkenvullen en dan weer uit elkaar.

Het gaat gewoon om geld.

13. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Nou eerlijk gezegd, vind ik het helemaal top! Ik ga zeker weer volgend jaar, houd er wel van !!

14. zicht

zicht Niet meer actief

mwhuahahahahaha (ROFL)
    *pinkt ff traantje weg van het lachen*

15. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Mijn 1e reactie was: OHNEE HEH! Heb je die pauper muziek weer.

16. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

hahaha, ik wordt zo moe van die twee. En het ergste is dat ze zichzelf uiterst boeiend vinden. zakkenwassers...

17. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    En als ze 3 weken voor het concert weer uit elkaar gaan krijg ik en al mn collegas gezeur aan onze kop en worden we lastig gevallen door al die bezopen snollies.
    Kunnen ze het niet houden in de Gelredome ofzo, pfffffffff

18. Lyst

Lyst Bekend lid

29 aug 2007
    580
    0
    0
    Utreg
    Dat je het nog muziek noemt....
    Ik denk ook dat het ze niet zozeer om de centen gaat, alswel om de media aandacht

En dan te bedenken dat hele volksstammen (bij wijze van) er ieder "concert" bijzijn.
    :$

19. Meryl

Meryl Bekend lid

30 jan 2009
    737
    0
    0
    Je kunt niet zappen of je ziet 1 van de 2 weer verschijnen op de buis :x zucht...echt klaar met die twee! De Nederlandse tv lijkt soms echt te verloederen vind ik!

Maar Patty Brard met haar botoxhoofd...die vind ik eerlijk gezegd nog irritanter!! :$

20. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Nou, als je je afvraagt waar de uitdrukking "relnichten" vandaan komt, dan ben je daar nu wel achter....Jeeeeeemig, die 2 zijn nog erger dan een hele groep vrouwen op de werkvloer. Wel, niet, wel, niet, neeeeeeej nooooooooit meer samen ècht niet (zeiden Geer/Goor). En nu dus weer wel;) Pfffff, zullen ze nu niet ontzettend moe van zichzelf worden?

Deel Deze Pagina