Mijn dochter gaat binnenkort naar school. Nu wil ik graag een leuk boek als afscheidskado geven aan de creche. Wie heeft er nog een tip voor een super leuk boek (geschikt voor peuters van 2-3 jaar)?
Tussen gaan en slaap is een heel leuk boek met korte verhaaltjes. Volgens mij is het van Geranimo Stilton. Het zijn echt verhaaltjes van nog geen 5 minuten. ideaal dus voor op de creche.
De gele ballon (prachtige platen waar vanalles op te zien is en dus over te praten is). Mama kwijt Stoute hond
Mijn leuk woordenboek van Richard Scarry!! Zelf nog stukgelezen als kind en blijft leuk en afwisselend. bol.com | Mijn leuk woordenboek, Richard Scarry | Nederlandse boeken ´We gaan op berenjacht´ ken ik zelf niet, maar heb van kennissen gehoord dat dat ook een superleuk boek moet zijn inderdaad.
Inderdaad: Gele Ballon en Mama kwijt = geweldig, Wij gaan op berenjacht ook trouwens. Verder: - Alle boeken van 'Kleine Ezel' (Rindert Kromhout) - Alle boeken van Schubert en Schubert (=auteurs), zoals Monki
Hier op het kdv kregen ze het vandale kinderwoordenboek. Erg leuk voor de oudste peuters. Mijn dochter heeft daar met veel plezier mee "gewerkt".
Rambamboelie (M. Bouwman) Jammer de Jammer (M. Bouwman.. vervolg) Het grote voorleesboek van (A.M. Schmidt)
Die gele ballon is idd leuk. We hebben het Sinterklaas prentenboek van deze "schrijfster". Ik bedacht me dat we zelf ook nog een leuk boek hadden gekregen bij de geboorte van onze jongste dochter. "De koe die een ei legde" Die is ook erg leuk, en nog te koop bij Bol.com. Ik zal maar even met ze overleggen, zonde als ze een van deze boeken al hebben. "Mama kwijt" hebben ze sowieso al. Vond mijn dochter ook een erg leuk boek