Het vinden van een verjaardagscadeau voor 5e verjaardag...

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Bailey07, Jun 8, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    3,188
    1,749
    113
    Normaal kom ik zo op een lijstje ideeen, maar nu ben ik leeg. Help!

Gezocht:
    Verjaardagscadeau voor onze zoon die over 2 weken 5 jaar wordt.

Hij heeft al veel van tiptoi, maar wil hem daar nu niet wéér iets van geven, of juist door anderen in dit geval.

Ik vind het zo moeilijk wat ik hem nou moet geven. Of wij haha. Heb nog gekeken naar een Wobbel Board maar die vind ik dan weer errug duur eerlijk gezegd. Budget is rond de 50 maximaal.

Iemand een gouden tip ;)?

2. toch3

toch3 VIP lid

Dec 28, 2013
    18,411
    17,375
    113
    Waar houdt hij van? Zoon heeft 2 jaar op rij alleen maar lego gevraagd voor zn verjaardag en sinterklaas etc. Was dus erg makkelijk haha

3. Pbmama

Pbmama Actief lid

May 10, 2016
    149
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn neefje van 5 heb ik lego creator gekregen, maar daar vroeg hij dan ook zelf om. Ik vind het ook altijd moeilijk om voor mijn eigen kinderen iets te zoeken. Bij ons krijgen ze een kado van 20 en we maken wat extra naar hun spaarrekening over. Ze hebben speelgked genoeg.

4. Leraje

Leraje Fanatiek lid

Apr 19, 2013
    4,965
    2,790
    113
    Anders een dagje uit naar iets leuks? Knutselmateriaal? Evt skelter of fiets?
    Als hij geen wensen heeft voor speelgoed, hoeveel zin heeft het dan om meer spullen te verzamelen? Beter wachten tot hij wel iets graag wil.

5. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

Jan 14, 2010
    2,905
    254
    83
    Mijn kinderen zijn helemaal gek van tractoren. De jongste heeft twee weken geleden voor zijn 4e verjaardag een tractor van siku gekregen en een wagenloods. Beide kinderen zijn er helemaal gek mee. Andere ideeën: Lego, leuk bordspel, playmobil, step, kruiwagen (voor buiten).

6. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,743
    1,061
    113
    Mssn een trampoline oid met bijleg van opa en oma bijv?
    Een gaaf waterpistool voor het mooie weer en een dagje uit?
    Of hem gewoon mee nemen naar de speelgoedwinkel en hem wat aan laten wijzen zodat je later terug kunt om een keus te maken.

7. jippie01

jippie01 Bekend lid

Mar 25, 2011
    846
    114
    43
    Female
    Lego city of lego creator! Hier n jongen v 4 die dat helemaal geweldig vindt.
    Of playmobil? Ook erg leuk

8. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    3,188
    1,749
    113
    Thnx voor alle reacties! Ben het zeker eens met niets aanschaffen wat ie niet graag wil ;) Daarom ook de struggles haha.

Trampoline hebben we al, met lego/duplo speelt hij vrij weinig. Wellicht kan ik inderdaad gaan kijken naar Playmobil... Goeie!

Share This Page