gevallen tijdens mijn zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lieve, 9 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieve

lieve Actief lid

6 jul 2007
    129
    0
    0
    VZ iG
    in brabant
    hoi,

ik ben gister gevallen op straat.
    gelukkig niet op mijn buik.
    ik maakte me wel ongerust. ik heb gelukkig zo'n angelsound thuis, dus meteen luisteren thuis of het hartje klopte.
    hij klopte gelukkig. en ik voelde hem ook meteen weer bewegen.
    vandaag nog even de vk bellen om dit te melden.
    wie heeft dit ook meegemaakt?

groetjes lieve

2. Pila79

Pila79 Bekend lid

4 dec 2007
    978
    0
    0
    Gelukkig niet meegemaakt, hoop dat je niet ergens last van hebt (op een blauwe plek na misschien) struikelde je ergens overheen? Maar je bent niet op je buik gevallen dus met de baby kan niet zoveel gebeurd zijn. Die zit veilig in zn zwembadje en die waterzak kan wel wat opvangen hoor. je niet meteen teveel zorgen maken hoor, stress is erger voor de baby ;)

3. Hummel

Hummel Niet meer actief

Hoi Lieve,

Ik ben met 10 weken zwangerschap gevallen en vorige week ben ik flauw gevallen. Beide keren was er niks met het kleintje aan de hand gelukkig.

Je zegt dat je het hartje nog hebt horen kloppen en dat je schopjes hebt gevoelt, dus je kunt er vanuit gaan dat alles goed is met je kleintje.
    Ik kan me voorstellen dat je bent geschokken, maar probeer je niet druk te maken. Net zoals Pila al zei; stress is erger voor de baby.

Liefs Hummel.

4. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Wat kun je je soms in ene onhandig voelen he, in de zwangerschap. Zo val je nooit zomaar op straat en dan zul je zien dat dit in de zwangerschap wel gebeurt!

Ik ben in week 31 met de fiets gevallen. Kreeg toen wel stuur in mijn buik en viel met buik op de grond. Heb toen wel gelijk de vk gebeld en heb toen meerdere ctg's in het ziekenhuis gehad en moest een nacht blijven. De baby had namelijk nog een hele hoge hartslag 3 kwartier na de valpartij, van 180, dus de vk nam het zekere voor het onzekere, terwijl ik zelf ook al snel het idee had dat het goed was.

Maar maak je niet te druk, als de vk het nodig vind zal ze je evengoed nog even doorsturen. En mijn vk zei ook dat de kindjes veel kunnen hebben, ze worden goed beschermt!

Groet Snoozie

5. Moontje80

Moontje80 Lid

26 mei 2008
    91
    0
    0
    Toevallig ben ik net gevallen met de fiets, maar ik viel op me zij dus maak me niet zo druk, het was ook niet zo hard ik gleed uit. Als ik jouw was zou ik me niet druk maken je kindje zit veilig in jouw buik, je bent niet op je buik gevalllen anders had ik wel ff de vk gebeld.

Groetjes Monique

6. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    1e kerstdag van trap gevallen en met 32weken op me buik midde op straat gelukkig niks

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik ben ook rond de 30 weken gevallen. Plat op mijn buik. Naar ziekenhuis gegaan, ctg scan gehad en daarna een echo. moest dag rust houden en andere dag weer voor ctg en echo naar het ziekenhuis.
    Moest ook bloed laten prikken.

8. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Ik val echt nooit, maar sinds ik zwanger ben ben ik al drie keer gevallen. Eén keer op mijn werk van een glijbaan (op mijn heup), één keer op vakantie toen ik uit bad stapte (weer op mijn heup) en één keer van de trap gegleden (op mijn billen). Maakte me wel een beetje zorgen, maar dat bleek niet nodig... met ons kindje gaat alles goed! :D

Deel Deze Pagina