Misschien is er al een topic over maar ik kan hem niet vinden... Hebben er mensen ervaring mee met eventueel verder in de zwangerschap zitten dan je denkt? Ik heb vandaag positief getest, 1 dag overtijd. Maar mn vorige menstruatie was heel anders dan anders, erg licht en amper menstruatie te noemen. Daarna 2 x getest en die waren negatief. Huisarts heeft me vanochtend meteen voor een echo doorgestuurd en die heb ik morgenmiddag. Dus het is of in de 5e week of de 8e of 9e... Wie heeft dit nog meer gehad? x, Tiki
Als de testen toen negatief waren denk ik niet dat je heel veel verder bent, maar het zou natuurlijk altijd kunnnen. Zelf dacht ik dat ik 8 weken zwanger was bij de eerste echo maar ik bleek 8 weken en 5 dagen te zijn.
Nou mijn laaste menstruatie was op 13 juli en had op 11 aug al een positieve test, maar toch kwam uit de echo dat ik minder lang zwanger bent, dan volgens de berekening.. Vind het wel vreemd, maar ik heb op 22 sep weer een echo, om het nogmaals te kijken.. Jeanney
ik was met de eerste eerst uitgerekend op 14 september en later verschoven door de termijnecho naar 8 sept terwijl ik door tempen precies weet wanneer ik een innesteling heb gehad e..d dus EIGENLIJK kan het gewoon niet maarja
Ik had iets soortgelijks. Ik was op 12 december 1 nacht ongi geweest. Wel met flinke krampen en normaal bloed, maar alleen die nacht, daarna was het gelijk over (deze cyclus duurde ineens 32 dagen i.p.v. 28). Toen heb ik 4 januari positief getest. 4 dagen voor NOD van 28 dagen cyclus. Bij intake vk gaf ik aan dat laatste menstruatie beetje vreemd was dus kreeg toen een echo om eventueel te kijken of ik langer zwanger zou zijn. Zelf dacht ik dat ik toen op 7 weken zou zitten en in het andere geval eventueel op 11. Maar bij de echo bleek ik op 8 weken te zitten... Wat vreemd was, want d.m.v. Persona (ovu testen) wist ik wanneer ik mijn ei had gehad, maar blijkbaar had deze zich heel snel ingenesteld! Succes ermee, zou toch wel leuk zijn als je ineens al langer zwanger blijkt!
zal het vanmiddag weten, vind het wel heel erg spannend. Iets in me zegt dat ik al verder ben... maar ja... van gevoel kan je niet altijd op aan
Ik had wel zoiets doordat mijn eisprong meestal vrij vroeg in de cyclus is. Dus meestal ±1 week na de menstruatie. Daardoor klopt de reguliere telling niet helemaal, en komt er met echo's steeds uit dat ik eigelijk een week verder ben. Terwijl er meestal wel 28 dagen tussen de menstruaties zat. Maarja dat is 1 weekje en geen maand. Ben benieuwd bij jou.
Ik was bij Sofie een maand verder dan ik dacht, ik was gewoon ongesteld geworden (dacht ik). Bij mijn 9 weken echo was ik opeens 13 weken... had overigens nog geen testen ofzo gedaan
heb de echo gehad en zoals ze het kunnen zien is het van afgelopen maand en zit ik in week 5, net over de 4 weken (kan banner dus laten staan...) . Van mij had het ook wel langer mogen zijn, dan waren er minder stressvolle weken geweest tot de 12 weken... vind het toch wel eng merk ik, erg bang dat het misgaat.
Hi Tiki, Het gevoel wat je hebt kan ik me voorstellen, dat had ik toen ook.. Probeer vertrouwen te hebben in je lichaam, ze hebben vast wel iets gezien toch vandaag wat op een goede zwangerschap lijkt? Ronduit de meeste zwangerschappen gaan goed. Ontspan en geniet van dit wonder in je buik! Groet Snoozie