Hallo ik ben 4 maanden terug bevallen van een kleine meid en geef trots borstvoeding 3 tot 4 keer daags en de rest fles en bijvoeding maar helaas word ik maar niet ongesteld en wil heel graag zwanger worden wat kan ik doen? Temperatuur nu al een maand ruim maar niks geen eisprong te vinden. Ik wil het leeftijdsverschil niet zo groot maken maar ook de borstvoeding niet opgeven wat nu? zijn er manieren om de cyclus op gang te brengen zonder te hoeven stoppen met borstvoeding? Graag tips
hoi, als je de nachtvoeding overslaat, bijvoorbeeld door overdag te kolven en dan s nachts ene fles te geven, heb je tussen twee voedingen ene tussenpauze van meer dan 6 uur. Je hebt kans dat dan je cyclus weer op gang komt. Maar ik kan geen garantie geven, sommige vrouwen worden nog niet ongesteld al geven ze slechts 2 voedingen per dag, en bij hen komt de cyclus pas terug als ze helemaal gestopt zijn. je moet dus zelf beslissen wat je belangrijk vindt. Mirjam
Ik geef inderdaad mijn laatste voeding een fles dus geef om 16.00 uur mijn laatste voeding en maar drie voedingen op een dag maar nog niks te bekennen hmm zou het toch wel moeten komen hoor ik helaas bij de groep die lang moet wachten balen...