Ik ben benieuwd of iemand het herkend waar ik last van heb. Ik draag zachte lenzen (al meer dan 10 jaar). Tijdens de zwangerschap heb ik altijd wat drogere ogen en na de bevalling was dit over. Nu heb ik al een aantal maanden 's morgens het volgende probleem: ik kan mijn ogen amper opslaan als het heel licht is. Of dat nou van buiten komt of nu met de lamp aan(is om 7 uur s morgens echt nodig). Ik word er echt heel beroerd van. Heb verder geen last van mijn lenzen en na een half uur/uur is het over. Ik dacht eerst dat het kwam omdat ik te moe was, maar na 3 weken vakantie heb ik er nog steeds last van. Ik heb as. zaterdag een afspraak bij de opticien en als die niks vind ga ik volgende week uiteraard naar de huisarts. Maar ben gewoon benieuwd of iemand het herkend.
je moet even naar een oog arts denk ik kan flinke eiwit aan slag zijn, dat ook hoor aangezien het na een half uurtje weg is, of dat je traan buisjes niet in orde zijn , misschien verstopt of ontsteking in de traan buisjes zelf zou even je bril dragen voor deze tijd om je netvlies niet te beschadigen.
Bedankt voor je reactie. Ik laat het in ieder geval onderzoeken. Eiwitaanslag zou kunnen, maar mijn lenzen zien er zo gewoon schoon uit en heb het ook als ik nieuwe lenzen in doe. Die traanbuisjes, kun je dan nog wel gewoon tranen hebben? Ben wel benieuwd wat de opticien zegt.
Ik reageerde opeens allergisch op mijn lenzenvloeistof die ik al 10 jaar gebruikte. Heb toen andere lenzenvloeistof gehad en toen geen last meer.
Oh dat zou natuurlijk ook nog kunnen. ben nu een jaar geleden overgestapt op Hans anders (wel dezelfde lenzen) en heb dus andere lenzenvloeistof. Tussendoor ook een fles gehad van mijn broertje van een ander merk.. Wie weet is dat het.
iii hans anders lenzen ,, kan je beter vanaf stappen meid heb ik nooit succes mee gehad ,ik draag nu trouwens dag contact lenzen en bestel ze via het internet heb een hoogte van -7 dus betaal een fortuin als ik het in de winkel aanschaf ik heb ooit aan een oog een traanbuis ontsteking gehad en kreeg ook nog wel tranen. wordt simpel verholpen net als met een virus ontsteking op het oog een soort crème nou hoop je dat ze vinden wat het is
Ik draag geen hans anders lenzen, ben een jaar geleden overgestapt naar Hans anders maar heb mijn lenzen gehouden. Kan ze goedkoper via hen bestellen en gratis controle. Alleen andere vloeistof, wel van hun eigen merk.