Hallo dames Ik hoorde vandaag dat mijn placenta aan de voorkant ligt Dus het zou kunnen dat jè het dan later voelt.wie had heeft dat ook en wanneer voelden jullie het dan voor het eerst. Liefs
Mijn placenta ligt ook aan de voorkant en volgens mij voelde ik met 21 weken wat kriebelen. Nu, met 26 weken is dat kriebelen duidelijker en vaker en voel ik ook wat vaker 'plopjes'. Maar echt schopjes voel ik nog niet.
Oké maar die plopjes lijkt me ook wel een bijzonder gevoel . Geniet er lekker van. Hoe krijg je eigenlijk je tekst zo leuk gekleurd haha
Hier placenta aan de voorkant. Ik voelde deze baby met 16 weken duidelijk. Met 17 weken aan de buitenkant. En nu.. Nu zie ik het aan de buitenkant en word ik er snachts soms wakker van! Voor mij geen verschil met m'n dochter waar de placenta achter lag. Ik voel de baby alleen wat minder rond m'n navel. Dus veel onderin en aan de zijkanten.
bij tweede zwangerschap ook placenta aan voorkant en voelde de kleine ook pas rond 23 weken schoppen.
Hierzo nog een placenta aan de voorkant. Sinds deze week (19) voel ik de baby wel wat bewegen. Voel dan vooral allemaal luchbelletjes en soms voel het alsof er een bal door mijn baarmoeder glijdt.
Ik heb de placenta aan de voorzijde, zijkant en achterzijde, heb helaas een mega placenta Ik voelde sinds 16 weken wat kriebeltjes en vandaag heb ik volgens mij wat schopjes gevoeld, ik voelde wat plopjes maar echt minimaal. De VK zei afgelopen maandag dat ik zeker nog een paar weken geduld moest hebben voordat ik echt schopjes zou gaan voelen
Heb placenta links/voor voelde hem al met 11weken. Wel al 3e zwangerschap dus weet wat ik moet voelen
Net voor de 20 wkn voelde ik duidelijk schopjes, vooral na de 20 wkn echo was hij erg druk Daarvoor wel wat onduidelijk geschuif maar wist het steeds niet zeker. Voel hem sinds de echo ook gelijk elke dag meerdere keren.
Bij mij zit de placenta ook aan de voorkant. Precies met 20 weken voelde ik de eerste luchtbelletjes kriebelen. Daarna dagelijks plopjes en met 21 weken kon mijn vriend het ook al van buiten voelen. Ben nu 27 weken zwanger en voel de kleine dagelijks schoppen/draaien
hier ook aan de voorkant en voelde de kleine pas rond 20 week. en dit is mijn 4e zwangeschap. soms bv tijdens de ctg is ze heel druk en toch voel ik t nagenoeg niet omdat ze dan tegen de placenta bezig is. de 1ste voelde ik ook rond de 20 week de 2e met 17 week de derde met 13 week en deze erg laat dus wat me wel onzeker heeft gemaakt.
Hier ook aan de voorkant voor de20 weken voelden ik haar maar is mijn 2e dus wist wat ik moest voelen.Nu laat ze vanaf 30 weken mijn buik buikdansen aan de buiten kant en ik dacht dat niet mee te maken.Het is zelfs duidelijker dan mijn eerste
Hier linksvoor. Voelde met 16 weken zeker weten plopjes van de baby, helemaal onderin.. En met 18 weken de eerste schopjes. Nu voel ik de baby rechts zowel inwendig als uitwendig, links voel ik hem wel tegen m'n ribben aan bewegen maar niet tegen m'n buikwand. Daarom vind ik schopjes tegen m'n linkerribben gemener dan tegen rechts: ze komen altijd onverwacht! Maar mannetje heeft een voorkeur voor rechts, dus gelukkig is het me veelal bespaard gebleven
Bij de oudste ook de placenta voor en voelde haar met 18 weken voor t eerst. Mn zusje had bij de oudste ook de placenta voor (en laag) en zij voelde hem pas met 27 weken ofzo
Wat een wisselende verhalen. Hier ook de placenta voor, nog niets gevoeld. Ook wel erg vroeg haha ben benieuwd wanneer ik de baby ga voelen!!
Bij dochter de placenta aan de voorkant maar voelde haar vanaf 14 weken dagelijks. Wel alleen aan de bovenkant van de baarmoeder, maar de placenta aan de voorkant belemmerde dus niet het voelen van de baby.
De tekst die je gekleurd wilt hebben selecteren en dan op de A met de zwarte streep klikken. Daar kun je een kleur uitzoeken.