Ja ongelooflijk zeg! Ook de neus en mond, en zelfs de manier van kijken Zijn jouw kindjes ook een mix, toevallig?
Ja ik sta er ook versteld van haha! Nee, ze zijn geen mix, maar mijn vriend is wel heel donker qua haar en ogen (echt zwarte haren) en kan makkelijk voor 'buitenlands' aangezien worden. Ik ben zelf ook donker qua haar en ogen en ben zelf regelmatig voor Turks aangezien. De jongste is qua huid ook echt een beetje getint, dus het zal me niet verbazen als vreemden denken dat het een mix is!
Oh wat een schatjes zeg! Ik hou van bolle toeten, kun je zo heerlijk kussen Ben veel aan het opzoeken over de korte slaapjes overdag. lees vaak dat de baby dan al te moe is en daardoor maar kort slaapt. Dat hij dan al eerder op bed had gemoeten. Vind het bij onze zoon ook erg moeilijk om te zien wanneer hij moe is. Hij gaat bijv niet gapen. Vandaag weer twee slaapjes van een half uur, en twee van driekwartier. En in de tijd dat hij wakker is wil hij vooral bij mij zijn. Vind het erg vermoeiend Ga morgen er nog meer op zijn moeheidssignalen letten in de hoop dat hij langer slaapt. Dit is mijn zeeeeer wakkere maar very handsome ventje
Blemma helpt een puckababy misschien ? Hier begint Dilara ook meer "gehecht" aan haar speen te raken. Maar nog lang niet zoals haar grote broer Nescio ze heeft toch weer een ander snoetje als haar grote zus heh Inge wel grappig dat jij zelfs als Turkse word aangezien
Omg wat cute!!! Heeft ze btw een oiievaarbeet op haar voorhoofd? Had mijn dochter echt heel erg en inmiddels is hij zo goed als weg.
@oneofkind wauw wat een knap meisje al zeg! Emrys slaapt altijd op zijn buik. Op zijn rug krijg ik hem niet in slaap en is het alleen maar huilen. Hij heeft heel erg reflux gehad wat nu afneemt. Was dus gewent eraan om hem minimaal al een half uur omhoog te houden. Heb hem vanmorgen binnen een uur weer op bed gelegd en daarna heeft hij 2,5 uur geslapen en toen ik bij hem ging checken zat de speen nog in zn mond. Wist niet wat mij overkwam haha Eens kijken hoe lang hij nu gaat slapen. Nu weer binnen een uur op bed gelegd en hij ging na een keer speentje geven weer direct slapen
Mijn dochter doet alleen in bed ook van die korte slaapjes, maar bij mij in de draagdoek slaapt ze zo 3 uur. Misschien een optie?
Was net weer een slaapje van drie kwartier. De draagdoek heb ik emrys ook veel in vooral 's avonds maar hij slaapt daar ook maar korte blokjes in. En hij is er de laatste tijd ook heel erg wakker in dat hij steeds om zich heen zit te kijken.
Kleine man slaapt de laatste dagen overdag steeds slaapjes van 1,5 uur of langer! En heeft nu al 2 nachten klokje rond geslapen! Wat een ander mannetje is hij vergeleken met twee weken terug. De krampjes en reflux zijn nu ook over, dus dat scheelt hem een hoop last. Hoe gaat het bij jullie?
Dank je! Ja, ze heeft inderdaad een ooievaarsbeet, en ook een plekje achter op haar hoofd. Mijn oudste had dit precies zo, met 1,5 jaar was het weg.
Fijn dat de slaapjes beter gaan! Ook een ontzettend schattig en mooi kereltje! Hier gaat het beter met speen, de Bibi bevalt haar beter. Wel is ze nog verkouden en hoest ze soms echt hevig, grote zus heeft haar aangestoken. Ze slaapt 's nachts echt goed (bedje inmiddels opgehoogd), overdag wisselend. In de draagdoek slaapt ze wel heel goed, dus zit ze daar regelmatig in. Ze begint wel meer tijd tussen de voedingen te laten (soms 3, a 3,5 uur en nog maar 1 nachtvoeding), en dan protesteren mijn borsten soms
Ja vandaar. Mijn man is Iraans (zwart haar, heel donkerbruine ogen, lichtgetint) en ik Nederlands (bruin haar, blauwe ogen, blank), en onze kindjes hebben mijn 'vorm' qua wangen, mond en ogen, maar zijn kleur van ogen (de oudste dan). En ik zie nu dat onze oudste heel erg op papa lijkt als ze in de lach schiet
Lekker ventje Dilara heeft ook veel last van reflux maar raakt gewoon gefrustreerd op haar buik. Ze heeft Nexium en baby gaviscon Trouwens mijn zoon zegt nog altijd, mama Chloé was mooier hahahah.
Haha ja erg he. Slaap de baby en dan liggen wij wakker van de stuwing. Hier is de bibispeen ook de speen. Toen met de terug haal actie difrax geprobeerd maar daar moest hij niets van weten. Wat vervelend dat ze verkouden is. Ze mogen nu ook nog niets ervoor zoals luuf helaas. Misschien een open gesneden ui op de slaapkamer, voor verlichting @oneofkind wat vervelend dat ze er twee soorten medicatie voor moet gebruiken. Hopelijk neemt het bij dilara ook gauw af. Ik ben er wat eigenwijs in geweest en wilde Emrys nog geen medicatie geven ervoor. En eerst wachten tot hij 3 maanden is. Bedoel je dat hij die uitspraak mooier vind? Meningen verschillen