Hai! In de tijd dat ik zwanger was regelmatig plaatjes voorbij zien komen maar de link blijkbaar niet goed opgeslagen... op zoek naar leuke kwijlsjaaltjes want de kleertjes van dochterlief zijn binnen no time doorweekt. Dus wel een soort wat goed absorbeerd. Iemand een tip?
Bley-s etalage | Bley-en-co en dan kijken bij Kweyltjes, hier echt een kwijlmonster en deze raken niet zo snel doorweekt
Bij de H&M!! Daar heb ik ze weg, verslijt er (nog steeds) wel 2 per dag haha. Afgelopen winter waren ze wat dikker en zat er een fleece laag achter, toen had hij er maar 1 per dag nodig maar dat is wat te warm nu. Product Detail | H&M NL en deze Product Detail | H&M NL
Silly Billyz Bandana Voordeelset | MamboKids.nl Sillybillyz! Ze zijn echt heel goed, en na het wassen ook zo weer droog en je moet erg goed je best doen om daar doorheen te kwijlen.
Baby Bibs | Bandana Bibs | Dribble Bibs | Buy Online at Bibbles Now Veel keus, snelle levering en goede kwaliteit (gebruik er minimaal 3 per dag )
@chantal85, had pb van je, maar kan je niets terugsturen omdat je box vol zit. Je had een vraag over doorlekken... Toen ze klein was redde ik het met een slabbetjes van Bibbeling. Dun bovenlaagje, er onder fleece. Toen ze groter werd had ik deze: Skibz - Baby-slab merk Skibz, deze zijn wat groter. Twee lagen katoen. Die van Bibbeling zijn kleiner van formaat. Gebruikte ze alleen voor (of eigenlijk tegen ) kwijlen. Als ze erg aan het kwijlen was ivm tandjes had ze er soms 2 per dag nodig. Maar zonder had ik bij wijze van elk uur wel haar shirt / rompertje kunnen vervangen. Ik vond deze stukken modieuzer dan gewone slabben.
Ik heb er een paar besteld bij casadidonna! Hele leuke printjes, goed gevoerd met fleece dus ze nemen veel op En ook nog eens heel betaalbaar! Die van de h&m vond ik persoonlijk erg dun...
Ik heb er eentje liggen die ik nog nooit gebruikt heb. Die kreeg ik van vrienden toen mijn meisje al 1,5 was en niet meer echt kwijlde haha. Als je 'm wilt hebben moet je maar even pb'en, hij zit nog in de verpakking!
Laten jullie die dan de hele tijd om? Hier kwijlt zoontje sinds kort ook alles onder en heb nu van die kwijlslabjes gehaald maar ik vind het een beetje eng haha..
zeker mee eens! hier ook een onwijs zever kind! en ja mijn zoon heeft ze de hele dag aan als hij veel zevert. scheelt me een paar natte truien en rompers op een dag!
Ik heb echt hele leuke en fijne besteld voor mijn dochtertje via Aliexpress. Het waren er drie voor 4,37. Had 4 setjes besteld. Na 3 weken had ik ze in huis en geen verzendkosten. Ze nemen echt goed op en hebben een handig drukknoopje. Ik vind ze ideaal. Bij heel veel kwijlen moeten ze wel na een paar uurtjes vervangen worden voor een droge, maar vind ik ook wel zo fris! Retails (New arrival) 3pcs set baby bibs 3designs mixed infant saliva towel 100% cotton Original brand with free shipping-in Bibs & Burp Cloths from Apparel & Accessories on Aliexpress.com
Silly Billyz heb ik er ook een paar van en die zijn ook zeker heel fijn! Maar vind ze wel erg duur! Voor het zelfde geld koop je ook een shirtje.