Grote baby's

Discussion in 'Baby en dreumes' started by uhuumau, Apr 28, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. uhuumau

uhuumau Actief lid

Apr 28, 2014
    152
    0
    0
    Hallo dames! 8 weken geleden ben ik bevallen van een prachtige knappe zoon Liam. 6570 gram en 52 cm. 2 weken geleden woog hij bij het CB 6420 en 60 cm. Hij zit nu op 62/68, iemand tips waar ik nog leuke "babykleertjes" voor hem kan kopen??? Vind spijkerbroekjes wel leuk maar dan is "de baby" er zo vanaf.....

2. piccolina

piccolina VIP lid

Mar 5, 2012
    7,199
    5
    0
    wow 6.570 kg bij geboorte????? 8/ of is het een foutje ?:))

winkels genoeg.. online kixx, kleertjes, humbee oliewood zijn nu met kortingen begonnen en in winkels zelf v&d, h&m, prenataal ook keuze genoeg.
    Spijkerbroek zal ik niet kopen kan baby niets in niet rollen niet bewegen. het ligt ook niet lekker (probeer zelf in spijkerbroek gaan slapen;)
    het is beter voor ontwikkeling zo min mogelijk kleding aan hebben en losse broek, shirts etc die niet belemmert. Hij komt nu in tijd van rollen en tijgeren etc dus is beter iets wat prettig zit.

3. uhuumau

uhuumau Actief lid

Apr 28, 2014
    152
    0
    0
    Ahja, sorry! 4 nu 6 ahah! Vind 't moeilijk om echte schattige babykleertjes te vinden. Doe nu mn best maar met pyamatjes...

4. piccolina

piccolina VIP lid

Mar 5, 2012
    7,199
    5
    0
    :)) dus 4570 gr :)
    mijn vriendin ook bevallen van zoon 4.500 gr 2 dagen terug, ks natuurlijk...

nou ja als je geld heb kan je wel veel schattigs vinden hoor.. de bijenkorf bijv :)) kijk op z8.nl en er is ook imps en elfs leuk en petit bateau en andere dat soort merkjes

5. Cream86

Cream86 Bekend lid

Feb 12, 2014
    864
    0
    0
    Grunn
    Bij de Hema hebben ze, vind ik, ook wel schattige baby kleding in grotere maten :) Het is inderdaad even zoeken, maar het bestaat wel!

6. Mamakuh85

Mamakuh85 Actief lid

Jan 11, 2013
    474
    0
    0
  7. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

May 10, 2012
    1,681
    0
    0
    Bij de zeeman en wibra enz hebben ze gewoon nog echte babykleren in die maten. Dan bedoel ik echt zachte kruippakjes enzo. Mijn dochter woog 4410 bij de geboorte en ze heeft maar anderhalve week in maat 52 gezeten :)

Vind het een beetje raar die opmerking van "als je geld hebt kan je wel veel schattigs vinden". Juist bij de "goedkopere" winkels zie je dat baby's langer baby mogen zijn. Hoef je geen merklabel voor te hebben.... ;)

8. XoXo

XoXo Niet meer actief

Ik kocht schattige babykleding (voor mijn grote zoon) bij de primark.

9. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Mijn zoons waren/ zijn ook heel groot.
    zoon 1 was 10 pond en 63 cm.
    geboren met 36 weken precies.
    maat 62 kon nog net aan.

ik slaagde overal wel goed.

zoon 2 zat in 56/62 bij de geboorte.
    ook voor hem kon ik goed slagen hoor.

pas toen ze 6 mnd waren, werd het moeilijker.
    ze wogen beidden 12 kilo en waren 86 en 78 cm.
    moest brede kleding kopen anders was het te strak.

bij dochter minder last van gehad.

10. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Mijn 10 ponder is met de natuurlijke bevalling geboren spontaan met 36 weken.
    Zijn bevalling was het makkelijkst terwijl zusje van 8 pond het moeilijkst was hihi.

dus het word niet altijd een ks.

wel als hij tot 40 weken had gezeten, want op uitgerekende datum woog hij 7 kilo en was 68 cm ;)
    Dat had ik niet gered denk ik.

11. Riannev

Riannev Actief lid

Jan 19, 2013
    235
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze man was 4405 bij geboorte en zat direct al in 56 maar inderdaad; gewoon bij zeeman/ wibra harstikke schattige zachte kleertjes nog hoor voor het begin!

12. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,186
    35,873
    113
    Hier 2 van 10 pond, ik kocht kleertjes bij c&a geloof ik, maar ook veel van ducky beau, dat vind ik zulke mooie en schattige kleertjes, van heerlijk zachte stofjes.

13. uhuumau

uhuumau Actief lid

Apr 28, 2014
    152
    0
    0
    Ik ben ook natuurlijk bevallen, totaal in 3uurtjes waarvan 23min persweeen.
    Liam heeft ook maar 2 weken ofzo zn kleine kleertjes aangehad (56), alles wat we gekregen hadden, aangetrokken en gauw op de foto gezet.
    Probeer nu idd te matchen met leuke truitjes en velours- of joggingsbroekjes.
    Hij heeft ook nog s vrij dikke beentjes dus die strakke skinny moddeltjes passen m niet haha!
    En boxpakjes vind ik zo leuk, maar dan weer zonder voetjes....
    En al heb ik het geld wel, vind het zonde om er zo'n beetje 20 euro vooruot te geven. Wie zegt dattie het volgende maand nog past? Of die maand erop?

14. uhuumau

uhuumau Actief lid

Apr 28, 2014
    152
    0
    0
    Maar igg bedankt, ga gauw opzoek! Heb gelukkig een doos met die maatjes van mn schoonzus van 4jr geleden maar wil ook wat nieuws voor mn kleine man!! :d

15. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

Jan 20, 2014
    4,891
    4,387
    113
    Haha, ja de Zeeman. Hartstikke leuk kruippakje voor 3 euro en mijn moeder dacht dat het een mega duur pakje was!!! :D

16. ons2ewonder

ons2ewonder Bekend lid

May 3, 2011
    986
    8
    18
    moeder
    Wibra vooral daar is 62 nu nog ruim voor zoon en echt baby.
    ik vind zeeman op dit moment klein vallen.
    Zoon had van zeeman al shirts aan maat 62 toen van andere winkels 56 nog heel ruim zat.
    Dirkje heeft ook mooi baby spul.
    Na 2 kleine meisjes die slecht groeien nu een zoon die groot(4160 gram) was en heel snel groeit( dik buikje, beentjes en armpjes) hij heeft een lang lijf waardoor alles snel te kort is. Dus hier opzoek naar shirts die lang en breed vallen.

17. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

May 10, 2012
    1,681
    0
    0
    oeps ik bedoelde natuurlijk maatje 56. Ben in de tweede week al begonnen met maat 68!

Ik ben ook op natuurlijke wijze bevallen, al had ik haar er zelf niet uitgekregen.... wou eigenlijk thuis bevallen maar ze had in het vruchtwater gepoept dus moest naar het ziekenhuis. Daar 10 uur verder was ik compleet uitgeput en had haast geen kracht meer. De gyneacoloog is erbij gekomen met een tang... Dat vond mn vriend wel naar om te zien, maar ik was zoooo blij dat ze eruit was... Moet er niet aan denken dat ik thuis zo in de problemen was gekomen :(

18. Emma73

Emma73 Actief lid

Nov 19, 2013
    424
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn zoon was 54 cm bij de geboorte en nu 63 cm

Maar hij is small gebouwd, dus alles staat hem qua lengte wel goed maar echte nederlandse merken zijn hem veel te breed.

Dus ik koop veel kleding in het buitenland

frankrijk en engeland, petit bateau bijvoorbeeld past hij ontzettend goed

19. Zoe123

Zoe123 VIP lid

Feb 9, 2013
    11,809
    5,946
    113
    Female
    Hoeft niet per se.
    Zoon woog 4480, was natuurlijke bevalling

TS, Hema,Zeeman en Gap, daar heb ik altijd leuke kleertjes voor zoon gekocht toen:)

20. Onje

Onje Niet meer actief

Ik denk dat je wat beter moet rond kijken ;)
    Er is namelijk echt zat babykleding in maat 62/68
    Vaak is dat schattige baby pakje te krijgen in maat 56 t/m ongeveer 68 a 74/80 ligt ook een beetje aan het merk.
    Maten daarboven worden wat minder 'baby achtig'.
    Spijkerbroekjes zijn er ook absoluut in deze maat maar de zachte broekjes pakjes ed overheersen nog steeds bij de meeste dure & goedkopere merken.
    Al eens gekeken bij Prenatal Hema Feetje Noppies Z8 H&M Zeeman Bampidano Lief!

Share This Page