Tijdens mijn voorgaande zwangerschap heb ik een paar pigmentvlekken gekregen in mijn gezicht. Ik zie nu ook weer kleine plekjes ontstaan. De spf in mijn dagcrème in te laag. Welke raden jullie aan? Ik ben opzoek naar een crème vanaf spf 50
Spf moet je meerdere keren per dag smeren als je in de zon bent. Ik zou eerder voor een losse spf kiezen, bijvoorbeeld van la roche posay… https://www.lookfantastic.nl/la-roche-posay-anthelios-ultralight-invisible-fluid-spf50-sun-cream-50ml/12021438.html?affil=thggpsad&switchcurrency=EUR&shippingcountry=NL&affil=thgppc&kwds=92700069017576916&thg_ppc_campaign=71700000090383082&adtype=&product_id=12021438&&thg_ppc_campaign=71700000090383082&adtype=&product_id=12021438&gclid=CjwKCAiAgvKQBhBbEiwAaPQw3F-m-L5j_NU0pEXCD4Ek0jW24DD26AkTOXXaiGvmkO9obYFubbr8dhoCEtIQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds
Ja deze wilde ik ook adviseren. Die heb ik ook. Of anders: https://www.paulaschoice.nl/nl/resist-anti-aging-youth-extending-daily-hydrating-fluid-broad-spectrum-spf-50-full-size/7800.html?aw_account=1510415071&aw_campaign=11995149258&aw_adgroup=119615362007&aw_creative=489773123951&aw_dev=c&aw_target=pla-393765055836&&utm_content=shopping_nonbrand&gclid=EAIaIQobChMIq_bLrqGi9gIVjdV3Ch2GqAq7EAYYASABEgIYM_D_BwE
Hmm oke ga ik even naar kijken. Ik heb vaak een laag make-up op.. dan wordt extra smeren weer lastig.
Klopt, daarom gebruik ik op dagen waarbij ik veel buiten ben minder tot geen make up. Alleen in de ochtend smeren is helaas niet genoeg. Het maakt dan ook weinig uit of je 15 of 50 smeert, het verschil tussen bescherming is minimaal. De truc is juist regelmatig te smeren
Ik gebruik deze vanwege mijn zwangerschapsmasker die ik sinds mijn eerste zwangerschap heb. Afgelopen zomer bleven de vlekken voor het eerst “rustig”. Echt een fijne spray! Super handig om gedurende de dag te gebruiken als je make up op hebt. Wel regelmatig spuiten natuurlijk.
heb deze besteld La Roche-Posay Anthelios Ultra Comfort Hydrating Sun Cream SPF50+ 50ml | Koop online bij lookfantastic Netherlands
Deze heb ik ook. Is ook een fijne crème. Maar hoe doe je het gedurende de dag als je make-up op hebt dan? Of draag je geen foundation oid?
Ja, ik draag ook foundation. Op die dagen draag ik maar gewoon mijn eigen dagcrème. Ik zit toch veelal op kantoor zo'n dag.. En dan verder maar met mijn blote billen gezicht de deur uit denk ik..
Oh ja ik ga soms best met een blote billen gezicht naar buiten, maar vind het ook wel fijn om make-up te dragen als ik ergens naar toe ga. Dus daarom helemaal fan van die spray
Ik heb vandaag volle bak in de zon gelegen, helemaal vergeten dat je juist als je zwanger bent moet smeren stom. Hoop niet dat het uitmaakt. Voortaan een flesje factor 50 in mijn tas!
Hebben jullie ook ‘last’ van allerlei nieuwe moedervlekjes en pigmentvlekjes zonder zon? Ik ben nu 14 weken zwanger en ontdek over m’n hele lijf dagelijks nieuwe vlekjes, en bestaande vlekjes die veel donkerder zijn geworden.