hi ladies, Nod is de 22e of 23e… Zien jullie ook iets? test was snel zichtbaar binnen 5 min en is roze.
Ik zie een heel licht streepje. Zelf nooit valse positieve testen gehad of indrooglijntjes met Predictor.
Ik zie ook wat. Alleen is dit geen echte Predictor test, maar een nepperd. Dus ik durf het niet te zeggen. Dit zijn de echte Predictor (Early) testen:
schijnt dus dat ik een neppe heb. Heb wel getest met action vandaag en ik zie een 2e lijntje. Volgens de app moet ik over 4/5 dagen ongesteld worden. Dus dan test ik nog een keer op zaterdag
Dankjewel! Ik heb net getest met action, te licht om er een goede foto van te maken maar ook daar een tweede lijntje
Ik zie em! En hij oogt ook roze. Je hebt geen neppe predictor, maar deze testen zijn “vernieuwd” en hebben dus een nieuw uiterlijk De “ouderwetse” zijn vrijwel nergens meer te krijgen. Ik duim op een mooie oploop!
Is echt een lijntje hoor! Het is nu slim om pas morgen of nog beter overmorgen weer te testen met hetzelfde merk om een goed beeld te krijgen van de oploop
Ik lijk ook zeker wat te zien. Maar geen idee of voorzichtige felicitaties op z’n plaats zijn, gezien je opluchting van vorige maand…?
Oh echt? Sorry voor mijn foute info dan, haha. Mijn jongste is net 1 en toen heb ik de oude nog volop kunnen kopen bij de Big Bazar voor een prikkie. Online wel moeilijker verkrijgbaar. Dus ik dacht dat die andere een soort van 'Aliexpress versie' ervan was
Jawel, we hebben er over gepraat samen en toch besloten voor de laatste te gaan. Lief dat je er aan dacht