Ik zit denk ik op 8 a 9 dpo. Ik zie heel wazig ergens een streepje (of haal dit in mijn hoofd) Ik denk niet dat het te zien is op de foto, maar kunnen jullie even kijken? Ik heb ook een erg krampachtig gevoel in mijn onderbuik. En wat is jullie ervaring met action testen? Qua voorgedrukte streepjes/indroogstepen of andere dingen.
Ik zie het wel, ziet er niet uit als voorgedrukt. Maar zekerheid kan ik je niet geven. Morgen of overmorgen nog eens testen, loopt hij op dan heb je je antwoord. Oploop niet vergelijken met verschillende testen en er kan 48 uur tussen zitten of je überhaupt oploop gaat zien. Veel succes!! Action testen zijn wel goed vind ik! Heb je de early of een normale gebruikt?
Dit is de early. Maar vanmorgen was hij negatief dus ik denk toch een indroogstreep of iets dergelijks. Bovenste is van gisteren, onderste van vandaag.
Maar het is pas 9dpo denk ik, dus even de komende dagen afwachten. Zaterdag nog maar eens testen om het uit te sluiten.
Beide ook met ochtend urine gedaan? Heb wel eens gelezen dat een grijs streepje een indroger is. Weet niet of dit zo was toen hij nog nat was? En kan ik ook niet bepalen op een foto. Hopelijk komt het streepje terug en ben je gewoon zwanger!
Nee, gisteren niet met ochtendurine (wel geconcentreerde urine) vandaag wel met ochtendurine. Dus ik denk idd een indroger. En ik wil niet zwanger worden, dus ik hoop dat de laatste test klopt haha. Even afwachten, zaterdag doe ik nog een test.
Ook in de middag? Want ochtendtesten zijn regelmatig veel lichter.. niet dat ik onnodige hoop (of juist wanhoop ) wil geven hoor.. grote kans dat het dan toch een foutje was.
Oke door deze reactie kon ik het niet laten om nog een keer te testen. En ik zie weer een heeeel licht streepje. Ik denk dat het niet te zien is op de foto? Waarom krijg ik met ochtendurine een spierwitte test en in de middag gisteren en vandaag een heeeeel wazig streepje? Ik ga toch nog steeds uit van een voorgedrukte strepsn of indroogstrepen.
Ik zie het ook. Ook dit lees je vaker dat sommige meer hcg in de urine hebben in de middag ipv de ochtend urine. Dus denk toch dat er een kans bestaat dat het toch geen indringers zijn
Indringers? ja ik weet het ook niet meer. Mijn testen zijn op dus ik wacht wel even een paar dagen af.
Ik zie het streepje ook. Toevallig ben ik er dus afgelopen dagen achter gekomen dat mijn streepje met 2e urine veel donkerder is. Wist ik ook nooit. Na het ochtendritueel nog een keer plassen misschien succes!