Hallo dames, De titel zegt het al, het kan vanalles zijn, ranzige dingen, hilarische dingen, triestige dingen, noem maar op. Ikzelf heb geen verhalen omdat ik niet werk, ben huismama. Toen ik voor mijn zwangerschap nog werktte zijn we wel eens bestolen 's nachts, ze hadden met de stoepborden de ruiten ingeslagen en hebben zo het geld meegenomen. Nu jullie, ik lees graag verhalen, deel jullie meest ranzige, hilarische, ... verhalen met ons.
collega´s die betrapt zijn in de lift pesten op het werk, kan het nog puberaler? eigenlijk alles wel, ik werk er al 12 jaar en nu houdt het op in september, heel jammer, heb lief en leed gedeeld met ze, sommigen kan ik missen als kiespijn en met anderen houden we contact................
Nou, toen ik stage liep bij de Sociale Verzekeringsbank kwamen er wel eens mensen met vragen over hun kinderbijslag of AOW, deze keer ook een oudere man had een vraag over zijn AOW dat hij al een tijd niet meer gekregen had, en was daar erg boos over. Ik moest hem doorsturen naar een collega die daar over ging. Ineens hoor ik geschreeuw (van die oudere man) en zie hem schreeuwend 't kantoor uit lopen. Komt die collega met een trillende lip me ff vertellen dat ik alarm moet slaan, die man had namelijk een geweer bij zich en mn collega bedreigd ONgelooflijk wat je daar allemaal meemaakt. De rest van de week zat ik nog aan de receptie, en moest goed opletten als ik die man weer zag lopen buiten, dan moest ik namelijk meteen alarm slaan Gelukkig is ie niet meer terug gekomen toen ik daar zat. En op datzelfde werk toen werd ik ingewerkt door 'n gezellige collega. Telefoon moest ik ook beantwoorden. We hadden de grootste lol, en toen ging de telefoon...Ik heel serieus opgenomen, maar moest weer lachen..collega hangt zo de telefoon op!
brand, agressie, diefstal, dood.... en ik werk in een psychiatrische inrichting dus elke dag wel hilarische dingen
toen ik nog op de tram werkte ook hele leuke dingen maar natuurlijk ook de bedreigingen, agressie, bespuugd worden en ga zo maar door. Vooral de leuke dingen blijven bij. Vaste reizigers die elke dag een praatje maken, oudere mensen die hun hele levensverhaal vertellen en ga zo maar door.
same here soms denk ik wel eens, kan het nog gekker worden en ja hoor... dat kan altijd Ook een hoop trieste digen helaas..
Hoop ziekte, dood, jong grut, alles eigenlijk wat met dieren te maken heeft hahaha, werk bij een dierenarts.
veel patienten waarvan je hoort dat die kanker hebben. Echt heel erg veel. Mensen die overgeven als ze moeten happen voor een afdruk etc. Werk bij een tandarts.
diefstal, terwijl ik zelf hooguit 2 minuten weg was.. 5 laptops gestolen en 4 beamers uit kantoor waar ik zat. seksuele intimidatie en geweld....
Een collega van me bleek een filmpje van een excollega tegen te zijn gekomen op de site van Kim Holland. Zij stond daar onder een andere naam met een aantal filmpjes. Nou dat liet niets ter verbeelding over. Dat meisje was nog niet zo heel lang weg bij ons. De filmpjes gingen dus de hele werkvloer over, iedereen wou het zien, want niemand geloofde het. Regelmatig telefonische bedreigingen (daar lach ik maar om), maar ook hele levensverhalen van klanten. Het heftigst vond ik dat ik een man vroeg ik of gelegen belde, jawel zei hij, maar mn vrouw is vanochtend overleden. Maar de zaken moesten toch doorgaan vond hij. Ik was er met mn aandacht niet echt meer bij Het was ook het eerste telefoongesprek wat ik weer deed nadat ik weer begon met werken. Kort daarvoor was mn zwangerschap misgegaan. Ook veel hilarische dingen meegemaakt als collega's die dronken naar het werk kwamen. Ow en wat ik heel erg vond: Dat ik in de lift zat die bleef vasthangen. Bah, raakte bijna in paniek want hing bijna elf verdiepingen hoog!! Gelukkig zat er iemand van de technische dienst bij in en die bleef erg rustig.
Genoeg, ik werk in de verslavingszorg en bezoek mijn clienten thuis, genoeg hilarische, ranzige en vreselijke dingen meegemaakt en gezien! Ik kan er ondertussen een boek van schrijven!
Het meest heftige vond ik het moment dat ik op mijn werk kwam (werk op een middelbare school) en we te horen kregen dat één van onze leerlingen ontvoerd was. Ze is een paar dagen later gelukkig bevrijd van haar ontvoerder. Bah, dat was echt heel akelig.
Wij hadden in Utrecht een stalker die al onze Kruidvat filialen in Utrecht afbelt met een " probleempje" . Hij heeft ontharingscreme op zijn penis gesmeerd en daar een reactie op hebben gekregen en vraagt dan aan ons wat hij moet doen. Ook wel eens een streek uitgehaald bij een collega; Babyfoon uit de verpakking gehaald en de ontvanger bij haar onder de kassa neergezet. S'morgens om half 9 werden de kassa's erin gezet en toen riep mijn collega voor de verzend unit; ' Corrie, ben je daar? Ik kom je halen!" Hahahaha, mn collega zeek bijna in haar broek! Verder regelmatig bedreigingen en diefstal. Maar het leukste vind ik toch de bosjes bloemen die ik regelmatig krijg van de klanten!
Uhm, Wel heel veel gezien op afstand niet live meegemaakt. Overvallen,inbraken,vechtpartijen,mensen met een hartstilstand e.d.
Ik werkte bij een callcenter en kreeg regelmatig 'aardige' mannen aan de lijn, een ervan nodigde me uit voor een romantisch onderonsje op de Eiffeltoren
Ik werk op een party centrum en het gebeurt regelmatig dat iemand de sloot inloopt na een feestavond. Verder treffen we regelmatig snuifers aan, op de meest vreemde plekken. Laatst nog een gast eruit laten zetten door de politie. Toen de man de politie begon te beledigen is meneer geboeid afgevoerd. Ook maken we nare dingen mee zoals mensen met hartklachten bijv. Of mensen die lelijk vallen omdat ze teveel op hebben. Toen ik in een winkel werkte hebben ze tot 3 x toe een ramkraak op de winkel gedaan. ook heftig!
Ik heb jaren bij allerlei uiteenlopende bedrijven en organisaties gewerkt als secretaresse. Ook als directiesecretaresse voor een man die regelmatig in het nieuws was en met veel bekende politici samenwerkte. Daar kregen we bijna dagelijks dreigbrieven voor. Nou ja, verder vanalles, collega's die gestoord bleken te zijn, recherche over de vloer, een bedrijf waar een machine in de fik was gevlogen, een enge, gestoorde baas, een alcolistische baas, een baas die af en toe alleen maar voor zich uit kon staren en dan ook niets meer hoorde, een patient die het leven niet meer zag zitten en via de centrale niet naar de psychiatrie was doorverbonden, maar naar mijn toestel, televisie-opnames, soms met BN-ers. Eigenlijk teveel om op te noemen.
Ik werk op een PG afdeling in een verzorgingshuis, dus maak ook erg veel leuke dingen mee. Helaas ook minder leuke dingen, maar ook dat hoort erbij.
Uhhmmmm... een directeur die verliefd was..... op mij! Nu lach ik erom, maar het was mijn 1e echt baan en het was toen echt helemaal niet leuk.... Ik kreeg rozen met Valentijnsdag thuisgestuurd... constant sms'jes.... toespelingen... e-mailtjes... Ik moest ook nog eens regelmatig met die man op zakenreisjes..... Het duurde niet lang voordat iedereen op de hoogte was, dus collega's gingen grapjes maken enz. Eerst lachte ik er nog om, gaat wel weer over. Niet dus! Ik heb er 2x met hem over gesproken en mijn man is zelfs nogs eens mee geweest, dan ging het een paar dagen beter en dan begon het allemaal weer van voren af aan. Uiteindelijk heb ik dus ontslag genomen. Ik ben erna 2 jaar lang onzeker geweest, geen rokjes of "vrouwelijke/strakke" shirtjes meer voor mij. Je praat jezelf dan toch een beetje aan dat je het uitlokt of zo Ik was toen 22 en zoiets zou mij nu (30) dus echt nooit meer gebeuren!!! Die eikel was gewoon getrouwd, ik had zijn vrouw moten bellen, naar de politie moeten stappen, weet ik veel, iig iets! :x:x:x
Ik ben een tijd caissiere geweest, en ben vaak mee uit gevraagd. Zo ook eens door een man, jaar of 60, gekleed in een cowboypak (droeg hij iedere dag). Of ik met hem naar de bios wou en daarna de prairie ofzo (???) onveilig wou maken. Nu kan ik er om lachen maar toen was ik een jaar of 15/16... Verder door een oude collega (50+) gestalkt, die zei steeds vieze dingen op mijn voicemail. Gelukkig is ie even later ontslagen. Overvallen ook een paar keer. Werk wat ik nu doe eigenlijk nog geen vervelende dingen meegemaakt,gewoon leuk werk en veel lol Liefs