Hallo dames, De titel zegt het al, het kan vanalles zijn, ranzige dingen, hilarische dingen, triestige dingen, noem maar op. Ikzelf heb geen verhalen omdat ik niet werk, ben huismama. Toen ik voor mijn zwangerschap nog werktte zijn we wel eens bestolen 's nachts, ze hadden met de stoepborden de ruiten ingeslagen en hebben zo het geld meegenomen. Nu jullie, ik lees graag verhalen, deel jullie meest ranzige, hilarische, ... verhalen met ons.
collega´s die betrapt zijn in de lift pesten op het werk, kan het nog puberaler? eigenlijk alles wel, ik werk er al 12 jaar en nu houdt het op in september, heel jammer, heb lief en leed gedeeld met ze, sommigen kan ik missen als kiespijn en met anderen houden we contact................
Nou, toen ik stage liep bij de Sociale Verzekeringsbank kwamen er wel eens mensen met vragen over hun kinderbijslag of AOW, deze keer ook een oudere man had een vraag over zijn AOW dat hij al een tijd niet meer gekregen had, en was daar erg boos over. Ik moest hem doorsturen naar een collega die daar over ging. Ineens hoor ik geschreeuw (van die oudere man) en zie hem schreeuwend 't kantoor uit lopen. Komt die collega met een trillende lip me ff vertellen dat ik alarm moet slaan, die man had namelijk een geweer bij zich en mn collega bedreigd ONgelooflijk wat je daar allemaal meemaakt. De rest van de week zat ik nog aan de receptie, en moest goed opletten als ik die man weer zag lopen buiten, dan moest ik namelijk meteen alarm slaan Gelukkig is ie niet meer terug gekomen toen ik daar zat. En op datzelfde werk toen werd ik ingewerkt door 'n gezellige collega. Telefoon moest ik ook beantwoorden. We hadden de grootste lol, en toen ging de telefoon...Ik heel serieus opgenomen, maar moest weer lachen..collega hangt zo de telefoon op!
brand, agressie, diefstal, dood.... en ik werk in een psychiatrische inrichting dus elke dag wel hilarische dingen