Hoi Hoi, Vraagje. Damiën enige dagen moeite om al zijn 5 flessen van 200cc (laatste voeding met 2 scheppen Nutrix) allemaal op te eten. Voorheen slurpte hij alles meteen op en kon er maar 3 a 3,5 uur tussen laten zitten. Snap het niet goed waarom. Hij weegt nu bijna 7 kilo. Is dit herkenbaar voor iemand? Groetjes Karin
Misschien is ie toe aan 4 flessen? Lynn ging ook minder drinken en met 4 flessen dronk ze alles weer op. Kindjes geven dat meestal zelf wel aan.
Hoi hoi, Ja dat zou ook kunnen. Nu moet ik wel zeggen dat Damien Fantomalt (extra energiebron in poedervorm) krijgt toegediend omdat hij erg ziek was en hierdoor niet meer wilde eten. Zou het kunnen zijn dat daardoor zijn eetlust vermindert wordt? Groetjes Karin
Ik zou ook eens proberen om 4 flessen van 200 a 210cc te geven. De laatste fles met nutrix. Misschien dat je je vraag over fantomalt via een mail aan nuricia kan stellen. Kwebbel
Hoi Hoi, Bedankt voor jullie antwoord. Heb de vraag bij Nutricia gesteld en heb nog geen antwoord. Ik zal eens proberen om 4x 210 te geven. Hoe kan ik dat dan het beste doen? Hij krijgt nu om 08.30 uur 12.30 uur 16.00 uur 20.00 uur 23.00 uur. Groetjes Karin
Meestal geven ze dat zelf wel aan wanneer ze weer een fles willen. Wat ik zou doen is proberen de fles van 16.00 iets te verlaten en dan de laatste fles rond de klok van 21.00 geven. Dan proberen om heel langzaam die laatste fles wat naar voren te halen, maar ales op z'n tijd. kwebbel