Ik vroeg me af of het wel normaal is om waar je komt eerst een hand te geven en bij vertrek ook. Bijvoorbeeld bij de verloskundige daar kom ik wekelijks en geef ik direct een hand . En gister toen ik bij de dokter was het was niet mijn eigen maar een vervanger , bij vertrek wou ik een hand geven maar die dokter had er geen zin in geloof ik die deed beetje raar. En mijn man heeft toen geen hand gegeven en buiten vroeg ie waarom ik die man een hand gaf.Is dit nou zo raar
Doe ik ook altijd. Nooit bij nagedacht eigenlijk De vk en huisarts enzo doen het zelf ook geloof ik... Zal er morgen eens op letten
Ik geef altijd een hand bij aankomst en vertrek. Gek dat hij daar zo vreemd over deed. Het is heel normaal. Bij ons tenminste
ja precies mijn eigen huisarts die is heel vriendelijk , die geeft bij aankost en vertrek een hand. Maar die dokter van gister dat was echt een weirdo .
Ik geef eigenlijk altijd een hand, bij binnenkomst en vertrek. Is een vorm van beleefheid en een gepaste begroeting, zeker bij een huisarts of verloskundige. Vind het vreemd dat de huisarts je geen hand wilde geven, ik denk er niet eens bij na eerlijk gezegd!
Haha, het blijft een huisarts Zijn soms toch rare kwiebussen Denk dat het meer over hem zegt dan over jou.
Vanmiddag nog bij de huisarts geweest, en daar word altijd standaard voor en na die tijd een hand gegeven. Ik ben eigenlijk niet anders gewend.
Ja die dokter was ook erg raar , hij praatte binnenmonds en echt chagerijnig . En toen we weggingen zat ie beetje met de pc te spelen en toen ik mijn hand uitstak ging die met zijn linkerhand heel slap uitstrekken, hij had er geen zin in denkik. Vandaar dat mijn man zei waarom geef je hem een hand joh zeg gewoon dag en klaar.
Het ligt aan de situatie. Ik geef vaak wel een hand, helemaal bij aankomst bij de dokter, of een andere arts of bij een formeel bezoek van wat dan ook. Maar ik let ook op de houding van een ander, als ik geen aanstalten zie om een hand te geven zal ik dat ook niet altijd doen. Ook bij weggaan geef ik niet altijd een hand.
Over het algemeen geef ik altijd een hand maar bij de vk kom ik nu voor de 2e zwangerschap en die zie ik wel vaker dus daar doe ik het inmiddels niet meer bij. HA e.d. wel altijd, vind ik wel zo netjes eigenlijk.
mijn gyn/vk geeft vaak bij binnenkomst geen hand, houd altijd de deur open en laat me dan zitten, bij vertrek bednak ik altijd en geef een hand ha idd ook altijd bij aankomst en vertrek Al hoeft het van mij niet per se, zo'n persoon geeft zoveel mensen een hand per dag...ben er ergens best vies van...dus als iemand het niet doet hoeft het van mij ook niet per se
Ik geef altijd netjes een hand maar ik ben een beetje van de smetvrees Dus ik zorg dat ik altijd desinfectie smeersel in mn tas heb zitten. Je weet maat nooit wat iemand net gedaan heeft,gepoept,geplast,neus peuteren,en dan hou ik nog mn mond over virussen enzo,blegh
ja klopt hoor, maar ik wahct altijd een klein btj stiekem af of die persoon gelijk zn hand uitstrekt, dat is natuurlijk in de meeste gevallen zo als iemand jou ontavngt...maar toch
Ja krijg je soms van die vervelende situaties hé . Of als er gekust wordt: 1 of 3 kussen. Geeft ook soms van die situaties.
Ja dat doe ik ook altijd. Ik weet nog dat ik als jong meisje van 10 vroeger handen moest schudden voor een bruiloft, van familieleden. En toen er een vrouw voor me kwam staan, toen stak ik dus mijn hand uit om een hand te geven. Maar wat zei die vrouw: "Wat is er, moet je er langs of zo?" en toen zei ik met zo'n kop maar ja en liep weg. Haha...