Geven jullie een hand?

Discussion in 'De lounge' started by Sila24, Jul 26, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Geven jullie altijd een hand?

1. ja

2. nee

3. soms

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. 2011Mamma

2011Mamma Fanatiek lid

Nov 4, 2009
    4,805
    96
    48
    Fulltime Mama en adviseur
    't gezellige Brabant
    Ja, altijd.

2. nelta

nelta VIP lid

Apr 28, 2009
    18,625
    9,137
    113
    Female
    Rotterdam
    Ik werk zelf in de zorg en de meeste mensen geven idd gewoon een hand bij binnenkomst en bij vertrek.
    Als ik mensen binnenroep wacht ik altijd bij de deur op ze en geef ze daar een hand en als ze weggaan moet ik ze toch de status of patientenpas overhandigen en dan geef ik ook een hand.

3. fafje

fafje Niet meer actief

aaahhhhhww wat zielig zeg!!

en idd tis net zo als 1 of 3 kussen...

met mn schoonfamilie is het zelfs 4! en soms denkt die partij geef haar maar 3 wantd a is ze gewend en dan dnek ik er juist aan om 4 te geven ahhahaha

4. sjorsje

sjorsje VIP lid

Aug 17, 2007
    11,361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Bij binnenkomst geef ik wel altijd een hand en bij vertrek is het maar net hoe druk ik het met de kinderen heb, haha. Zijn ze er niet bij dan geef ik standaard wel een hand.

5. MissT

MissT Niet meer actief

Ja ik ook wel altijd, uit beleefdheid gewoon.

Zal er niet teveel over nadenken als ik jou was :) hihi. Gewoon doen wat goed voelt.

6. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

Apr 1, 2011
    1,612
    38
    48
    Jaa ik doe t wel uit beleefdheid, maar doe t liever niet eigenlijk..

Nog wel s last van zweethandjes, vooral als k al een half uur in een broeierige wachtkamer van een dokter zit, en dan moet je ook nog een hand geven:(
    Geen hand geven is dan wr onbeleefd want die man staat je op te wachten met zn hand uitgestoken:)

7. Dana

Dana Niet meer actief

ja hoor ik geef altijd een hand bij aankomst en bij vertrek bedank ik voor de gemaakte tijd met een hand :)

8. lenka

lenka Bekend lid

Aug 13, 2009
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    vroeger gaf onze ha ook altijd een hand maar sinds die mexicaanse griep van 2 jaar geleden doet hij dat niet meer ivm besmetingsgevaar.

9. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

Dec 19, 2009
    2,089
    0
    0
    Nee geef geen hand.

10. Bammetjebam

Bammetjebam Niet meer actief

Ik geef altijd een hand, en heb altijd een hand terug gehad. Ik merk wel dat er in Belgie niet zo snel een hand wordt gegeven. Ze doen het wel hoor, als ik m'n hand uitsteek, maar uit zichzelf doen ze dat niet veel.

11. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

Ik geef overal een hand. Bij binnenkomst en vertrek. Bij ziekenhuisbezoeken, vk, dokter, tandarts enz

12. Lynx

Lynx VIP lid

Jul 19, 2008
    8,696
    2,511
    113
    Ik doe dat normaal gesproken ook altijd, maar nu bij de fysio niet. En eerlijk gezegd voel ik me daar wel een beetje raar bij. Maar ik denk dat het komt omdat ik er nu ieder week kom en bij de vk en huisarts niet.

13. Alita

Alita Niet meer actief

Ik doe dat ook altijd en mijn oudste dochter moet het ook van mij als we naar de HA gaan of de tandarts enz...vindt het wel zo netjes.

14. Alita

Alita Niet meer actief

nee idd ik kom ook wekelijks bij de fysio maar ga niet iedere week een hand geven hahaha

15. Delight

Delight Fanatiek lid

Jan 17, 2011
    2,157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Ik geef nooit iemand een hand.. vind ik stom.

Ik kus veel liever! :D

Eigenlijk niet.

Ik geef alleen een hand als iemand mij een hand geeft.. maar vast niet uit mezelf..

16. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

Mar 31, 2010
    18,894
    1
    38
    Wormer
    Ik doe het altijd, gewoon automatisch.

17. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik geef altijd een hand, vind het niet meer dan normaal.

18. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

Aug 19, 2006
    3,079
    1
    0
    drenthe
    ja geef altijd een hand bij binnenkomst en bij vertrek, mocht ik om 1 of andere reden geen rechterhand kunnen geven dan links.

19. Ik geef bijna nooit een hand. Behalve bij een sollicitatie ofzo.. Maar een hand geven. IEeuw nee, al die viezigheid van andere mensen.. Bah.. Jakkes...

20. Sila24

Sila24 Niet meer actief

huh hoe doe je dat bij mensen die meteen bij binnenkomst een hand willen geven weiger je dan gewoon:(

Share This Page