Welke schoenen/ballerina's/slippers hebben jullie gekocht voor voorjaar/zomer?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door oogappel, 20 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oogappel

oogappel Bekend lid

26 jul 2007
    842
    1
    0
    Hi hoi,
    Ik ben heel erg nieuwsgierig wat jullie gekocht hebben voor het voorjaar/zomer qua schoeisel?

Ik heb hele leuke laarsjes gezien van shoesme, maar ja om daar nou ook mee buiten te spelen is ook zo wat :)

Weet het gewoon even niet.....ben benieuwd wat jullie hebben ingeslagen!

Doeg doeg
    Oogappel

2. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    Ik vond het erg lastig dit jaar. Onze dochter (21 maanden) loopt nu heel goed dus eerste echte zomerschoenen. Vorig jaar nog flexzool omdat ze net begon te lopen. Ik heb zie overal laarsjes maar nog meer ballerina's. Laarsjes vind ik persoonlijk niets voor het voorjaar/zomer. In die ballerina zitten alleen de tenen en dan is het verder open met een bandje. Dat vond ik weer te open. Weinig steun en geen gezicht met sokken (oog wil ook wat ;)) Heb hier echt alle schoenenwinkels afgelopen maar niets gevonden. Uiteindelijk maar via internet gaan bestellen en passen. Heb uiteindelijk wat dichtere en stevigere schoenen gekocht van Bo-bell en nog een paar van Romagnoli. Allebei voor de helft van de normale prijs. Ook allebei met bandje met klittenband, wel zo makkelijk. Ben je op zoek voor je oudste, je jongste of allebei?

3. oogappel

oogappel Bekend lid

26 jul 2007
    842
    1
    0
    Ik ben echt op zoek naar schoenen voor onze oudste, jongste is niet zo snel hahaha langs de bank....maar verder oh maar ;)

Vind het echt lastig hoor, "kost allemaal duur" zullen we maar zeggen!

4. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    zoek je alleen voor meiskes? ;)

5. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
  6. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ik heb 2 paar gekocht.
    Ballerina's (clic) en een paar dichte (shoesme). Stoer en lief. Ze heeft ze beide zelf mee uitgekozen :)

Misschien dat haar sandaaltjes van vorig jaar ook nog passen (waren wat ruim). Dan nog slippertjes..

Was dit jaar overigens een stuk makkelijk dan vorig jaar. Toen heb ik zoveel winkels afgelopen, maar kon weinig vinden ivm haar hoge wreef. Merk dat dat nu wel wat makkelijker wordt, nu ze groter wordt :)

7. Bri

Bri Niet meer actief

nu (of tenminste afgelopen zaterdag :)) bij dolcis: 2e paar kinderschoenen voor de halve prijs.
    Zij verkopen ook e.e.a. van Shoesme.

Wij hebben uiteindelijk maar één paar gekocht, dat waren de enige die we echt leuk vonden, en die ook in de goede maat verkrijgbaar waren, voor dochter. Een paar roze/rode schoentjes van Hush Puppies. Achterkant 'luipaardprint'. Dicht aan de voorkant (anders niet zo fijn voor de tenen met loopfietsen), dubbel klittenbandje over de wreef. Grootste deel van de bovenkant is open, dus wel een echt voorjaarsschoentje.

Zoonlief vond de schoenen in zijn maat niet leuk, en wilde dus niks passen. Voor hem zoeken we nog.

8. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Deze heb ik voor me dochter en dichte schoenen moet ik nog zoeken :)

9. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Arevinol; ik ben jaloers, leuke schoenen!!!

Ik heb deze (Dolcis, 40 euro):

10. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.144
    8.876
    113
    Wat goed dat ik hier lees van de kindermeetweken bij Dolcis! Ga van de week gelijk kijken/bestellen! :)

Leuke schoentjes komen voorbij! Maar hebben jullie er geen last van dat die neuzen meteen open liggen? J. hoeft dergelijke schoenen maar even aan te hebben en de neuzen zijn kapot... Vind ik zonde, dus daarom zoek ik altijd schoenen waarbij de zool doorloopt iets tot over de neus...minder mooi, maar ja, een kapotte neus vind ik nog minder mooi... Wordt wel lastiger nu ze groter wordt, want dan heb je niet meer zo heel veel keus in dat soort schoenen...

11. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Nee. Heeft onze dochter nooit..

Onze meid heeft nog een paar ballerina's van september (zoiets als bij Arevinol), en nieuwe gympen (converse-achtig).
    Van vorige zomer ook nog slippers (havana's). Die draagt ze zelf het liefste, helaas nu nog een beetje koud..
    De voeten van onze dochter groeien niet zo snel (ze doet ruim een seizoen met dezelfde maat).

12. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ja dat heeft de mijne ook. ;)
    Erg jammer inderdaad!

Afgelopen winter had ze beige laarsjes, waarvan de voorkant al 'versleten' was, dus toen ze beetje kapot gingen, leek het alsof het zo moest zijn. ;)

Deze vind ik wel mooi! Meisjes ballerina

13. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.809
    866
    113
    Noord Holland
    deze heb ik ook voor dochter lief. en ik zo zelfde soort in t zwart van Nike voor zoon lief. Heerlijk;)

Deel Deze Pagina