Onze zoon van net 2 stinkt al een tijdje uit z'n mond. Kan dit komen omdat hij kwijlt als hij slaapt (hij slaapt op zijn buik) of moet ik er echt even mee naar de HA?
Toen mijn kinderen uit de mond begonnen te stinken bleek dit veroorzaakt te worden door de (ontstoken) amandelen.
Ok, dan zal ik zsm een afspraak maken. Verder heeft hij geen evt ziekte verschijnselen, hij eet en drinkt goed, slaapt goed etc. Hopelijk valt het mee.
Ons dochtertje rook ook enorm uit haar mond rond die tijd. Dat heeft wel een maand of twee geduurd, maar daarna had ze inneens ook 3 nieuwe kiezen.
Als hij alles heeft, dan heeft hij als het goed is 8 kiezen. De laatste 4 krijgen ze vaak tussen de 20-30 mnd.
Demi ruikt ook uit haar mond. Ik was begin deze week bij de huisarts met haar dus daar meteen naar laten kijken. Komt door (chronisch) ontstoken amandelen.
Mijn zoontje stonk altijd uit zijn mondje als hij verkouden was. Nu zijn neusamandelen geknipt zijn is het zo goed als over.
Mijn zoontje heeft het ook al heel lang. EN hij had alle kiezen al ruim met 15 maanden. Toevallig vandaag langs de dokter gegaan en hij heeft vergrote amandelen die altijd licht ontstoken zijn. Dus de geur zal daar wel vandaan komen.
Zijn vader heeft vroeger problemen met zijn neus amandelen gehad, misschien iets erfelijks, amandelproblemen.
Zou het dan toch even laten nakijken. Beter een keer voor niets, dan dat hij er steeds last van heeft.