@jingels, nou ja zoiets hahaha, ik heb sinds vanmiddag weeen, het zet nog niet helemaal door dus ik heb idd snel nog ff genesteld, snel de wc's nog geboend enzo hihihi Jij zal ook alweer een week of 26 zijn he? Gaat hard!
@ MamaDeluxe Je doet je naam echt eer aan! Het zesde kindje onderweg, dat doe ik je niet na. Ik zou echt niet weten hoe ik dat zou moeten bolwerken. Veel succes met het nestelen en de aankomende bevalling.
ach pb... ik ben niet zo van de huisregels zeg maar Fijn om te horen dat het goed gaat mamadeluxe, hier idd alweer 27 weken.
Nou combi gekocht en geprobeerd, maar zelfde resultaat als de andere speentjes. Mondje wagenwijd open, en eruit duwen met zn tongetje
hou je het ook een beetje vast voor even? wat voor kleur is die? als je bij mij op bezoek kom dan kan ik het mischien van je overkopen
jayden heeft een mega zuigbehoefte op aanraden van de vk met dag 3 een speen gegeven. (hij sabbelde de hele dag op me pink). Maar een speen moest ik ook de hele dag vasthouden omdat ie er door het harde sabbelen uitschoot ( hij kan dat ding echt mega ver schieten ). Maar na een tip van een vriendin sinds vorige week een speen vanaf 6 maanden en ja hoor ik heb me handen weer vrij hij ligt heerlijk te sabbelen op zn speentje
Nou ik heb t opgegeven. Hou dat ding soms wel een kwartier vast, maar daar worden we beide niet vrolijker van... Helaas wil hij de fles ook niet dus dat wordt straks misschien heen en weer reizen naar KDV om te voeden. Zonde van mijn dure PISA kolf... Hij trekt echt een heel vies gezicht bij die fles en werkt hem eruit. En na even proberen zet hij het op een janken. Ga dinsdag de lactatiekundige bellen voor advies. @Pix: is een blauw/groene
wat balen dat hij de speentje niet pakt.. maar aan de andere kant.. hoef je hem dat niet af te leren die blauw/groene heb ik ook voor eva gekocht.. meid wat vervelend dat milan de fles weigerd. dat is dan ook nogeens de breastflow of niet? wat heb jij daar een eigenwijzerd zeg hihi.. je heb gelukkig nog wat tijd wat dat betreft voordat hij naar de KDV gaat dus is nog zat oefen tijd. niet opgeven.. denk je dat de lactatiedeskundige daarmee kan helpen met fles? hoop het wel
Heb de Breastflow, Avent en Difrax al geprobeerd. Van Speentjes Difrax dental (ook de speciale Inge de Bruin versie ) en combi, en Bibi. Hoop dat die Lactatiekundige (Nel) kan helpen, is iig een erg tof mens. Was hier al eens geweest omdat Milan elke 2 uur wilde drinken.
Ik heb vanaf 3 weken de speentjes van Nuby gegeven en die bootsten de borst goed na (flexishield). Hij beweegt mee tov het schildje net als ene tepel die 'meegeeft' en daardoor bleef hij ook goed in zijn mondje zitten. Ik gaf alleen na de voeding bij het slapen en alleen bij eventuele onrust. In de regeltijden liet ik hem achterwege. Na 5 maanden wilde hij hem ook niet meer voor het slapen, omdat hij altijd aan de borst in slaap viel en dan helemaal aan zijn zuigbehoefte was voldaan. Op de creche gebruikten ze hem wel voor het slapen. Maar na 7 maanden was dat ook niet meer nodig.