Geven jullie je peuter een lolly?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Seth, 12 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    soepstengels krijgt hij ook niet trouwens ik heb getest in hete soep en zelfs dan smelt dat ding nog niet.

2. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Jelina is ruim 3, maar ze krijgt alleen een lolly als ze er naast mij op de bank mee blijft zitten. En dan alleen van die kleintjes met suikerlaagje op.

3. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hier krijgt ze wel gewoon een lolly, maar ze moet dan gaan zitten en mag er niet mee lopen. zodra de lolly op is mag ze weer haar gang gaan.

4. Pris

Pris Fanatiek lid

Geen lolly hier, maar sowieso niet zoveel snoep.

5. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Je kunt ook lollies kopen die wat zachter zijn.(geel-roze)
    Ik vind die harde ook eng, onze zoon (3,5) krijgt ze af en toe, maar hij weet dat hij moet zuigen, of heel goed moet kauwen.
    Maar 2 jaar en 3 maanden vind ik echt te jong voor een lollie.

6. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Sem heeft gisteren voor het eerst een lolly gehad. Hij vond het heerlijk. Hier in huis wordt ook niet gesnoept, maar mijn man had opeens trek in een lolly, dus gekocht en Sem mocht ook eentje. Hij blijft keurig staan likken en als hij het zat is, dan gooit hij hem in de prullenbak.

7. Mama1978

Mama1978 Actief lid

10 jun 2009
    348
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik was er dus heilig van overtuigd dat ze nog nooit een lolly ophad, maar toevallig kwam bij mijn schoonouders van de week ter sprake dat ze daar wel eens een lolly krijgt!
    Nu heb ik er maar niks van gezegd, want ik wil ze gewoon vertrouwen, maar het zit me toch niet echt lekker. Maar om er wat van te zeggen vind ik heel moeilijk. Ik wil niet zo'n zeurmoeder zijn, zij passen op en doen dat heel goed, ze letten vast goed op haar. Maar echt leuk vind ik het niet...

8. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Esmee krijgt af en toe een " kinderlolly" zo'n kleintje met een zacht stokje..

Gewone lolly's krijgt ze nog niet.. Brrr het zou toch achter in de keel schieten..:$

9. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Die bedoel ik ook..

10. Pantoefje

Pantoefje Niet meer actief

Onze oudste van 2 jaar en 4 maanden heeft nog nooit een lolly op..sowieso krijgt ze nooit snoep eigenlijk.nouja, paaseitjes heeft ze van papa wel gehad..Zo lang ze er niet om vraagt en zo, vind ik het prima zo..wel krijgt ze natuurlijk lekkere tussendoortjes wat je misschien ook al snoep kan rekenen, van die muslibars met chocolade bijvoobeeld, maria koekjes, soepstengel, stukje kaas/worst, crackertje met smeerkaas of smeerworst vindt ze heerlijk!
    Gelukkig houdt ze zelf ook meer van hartige dingetjes :)
    maar een lolly zou ik ook te eng vinden, tenzij het een veilige kinderlolly is en ze dus bij me op de bank ofzo blijft zitten...maar vind dat ze nog wat jong is voor snoepgoed.

Liefs

11. Tink

Tink Niet meer actief

Nee. En ook geen andere harde snoepjes trouwens.

12. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Ook hier krijgt Marijnwel s een lolly.. t zijn wel van die suikerdingen.. euh.. 2 kleuren en zacht zeg maar.. je kan er zo af bijten.. en alleen onder toezicht naast me op de bank..hij mag er niet mee lopen ofzo.. nou ja.. dat gaat prima.. die harde dingen krijgt ie niet....

13. odet

odet Niet meer actief

hier krijgt hij ook wel eens een lollie.
    maar wel op de bank en onder mijn toezicht opeten.
    als ie van de bank gaat moet hij hem weer inleveren

14. Seth

Seth Niet meer actief

ik vind dat je dit gewoon moet kunnen zeggen hoor....

tis jouw kindje.... en als het jou niet lekker zit.... gewoon zeggen...

Deel Deze Pagina