Geven jullie potjes eten of vers?

Discussie in 'Voeding' gestart door me mama, 2 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Als we iets eten wat de kleine ook mag eten hij vers. Als wij iets eten wat hij nog niet mag maken wij een potje open wat hij overigens heerlijk vindt en ook niets mis mee is!!

2. Jantsjuh

Jantsjuh Niet meer actief

bij ons hetzelfde, lekkere verse groenten en een stukje vlees aardappel wat wij zelf ook krijgen. Maar soms inderdaad als wij pittig krijgen, of iets makkelijks gewoon een potje. daar is ook niks mis mee, anders mocht het ook niet verkocht worden.

3. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Wij hebben altijd vers gegeven. Ik kook toch altijd zonder zout dus Robyn kon gewoon mee eten. Vaak hou ik wel wat groente en aardappel over, dat vroor ik dan in. Als wij dan iets aten wat Robyn nog niet mocht had ik altijd nog wat in de vriezer voor haar liggen. Tegenwoordig eet ze gewoon elke dag met de pot mee.
    Wij hebben overigens ook nooit gepureerd, maar gewoon stukjes gegeven. Geen extra werk, en niet alles zit onder na het eten.

Vlees kreeg ze pas vanaf 1 jaar. Daarvoor heeft ze wel eens wat vlees gegeten (gehakt en kip) maar dat was echt maar heel weinig. Nu nog krijgt ze niet elke dag een stukje vlees.

4. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ze heeft wel eens potjes gehad. Dat was op vakantie in centerparcs. Wij hebben elke dag daar in een eetdingetje gegeten en alleen bij 1 restaurant kreeg je groente bij je eten(daar hebben we dan ook maar iets vaker gegeten), verder helemaal nergens, dus dan kreeg zij een potje. Was niet echt een succes, na een paar happen hoefde ze echt niet meer. Potjes fruit gingen er wel in, dus dan maar extra fruit ipv groente.

Deel Deze Pagina