Ik heb altijd gedroomd van een baan bij de TV, maar heb er nooit iets voor gedaan. Ik heb een gewone kantoorbaan waar ik wel goed zit, maar wat ik eigenlijk niks aan vind. Als ik dan die kerstclip van ZAPP zie dan ben ik zo jaloers op die mensen. Ik weet dat er maar een handjevol van zulke baantjes zijn, maar het lijkt me zo leuk. Overigens lijkt achter de schermen werken me ook zo leuk. Hebben jullie ook van zulke dromen?
Mijn droom is deels uitgekomen. Ik zou graag als visagiste/hairstyliste willen werken voor tv/film/magazines/shows etc. Helaas nog niet voldoende werk om mijn fulltime baan hiervan te kunnen maken, maar ik ben goed op weg!
Ik zou zo graag patholoog Anatoom willen zijn! Zo interessant, maar dan wel in de forensische kant. Maar moet er niet aan denken een kind op de tafel te hebben liggen, daarom kon ik niet verder
Ik heb een keer bij de NOS gesolliciteerd (als medewerker van de website) maar vond de werktijden te lang en de reistijd naar Hilversum was ook niet te doen. Maar het werk an sich leek me super leuk. Ook bij televisie werken zat 'gewone kantoormensen' dus waarom zou je niet kijken of er een vacature in die richting is? Ik keek vaak op villamedia.nl
Niet alles zit in Hilversum hoor. En misschien is werken bij een kindertijdschrift ofzo wel net zo leuk.
niet alleen hoor alles wat uit het menselijk lichaam gehaald wordt onderzoekt de patholoog anatoom ook. Zo ook mijn blindedarm