ja een spel ( Daan de Pelikaan) voor hun beide. Tweede hands op de kop getikt. En armbandjes die ik zelf heb gemaakt.
Degenen die kadootjes doen met kerst, van wie krijgen de kids die kadootjes? Van jullie of van de kerstman?
Wij hebben niks aan sinterklaas gedaan (de oudste is te oud en de jongste te jong) dus ze krijgen cadeautjes onder de kerstboom. De jongste speelgoed en de oudste dvd's en een doosje playmobil en kindervuurwerk. Voor ieder heb ik 40 euro besteed. De cadeautjes krijgen ze van ons. Ik heb mijn oudste al vanaf kleins af aan verteld dat de kerstman in de landen komt waar sinterklaas niet komt.
nix wij hebben al aan sinterklaas gedaan waar die veel gehad heeft en hij was ook 17 dec jarig dus hij is al te verwend geraakt deze maand dus nee hij krijg hooguit nog partij kleine kinder schaatsen verstelbare
Ik doe overigens niet aan kadootjes met kerst. Maand geleden was ze jarig, daarna sinterklaas, dus vind t wel even goed geweest. Zou ook niet weten met wat voor réden ik met kerst kadootjes zou geven, hoe ik dat zou moeten inkleden zeg maar.
Wij vieren kerstavond altijd met cadeautjes voor iedereen. Sinterklaas zijn we net 2 jaar geleden mee begonnen voor onze kleine man maar dat vieren we dus maar klein. Kerst is hier een "big happening", er ligt dus meer als genoeg speelgoed onder de boom voor de kids. Cadeautjes komen overigens van papa/mama/familie etc dus niet van de kerstman
Wij doen nu zelf nog niet aan cadeautjes onder de kerstboom. Dat komt wel als de sinterklaas periode hier voorbij is maar dat zal nog wel een jaar of 7 8 duren Wat ik weet van vroeger is dat er bij mij thuis (toen we ook niet meer in Sint geloofde) wij (me zusjes en ik) altijd een sieraard kregen onder de boom. Ik vond dat altijd erg mooi en zo had je na een paar jaar bv een hele serie met ring oorbellen armbandje enkelbandje ketting bij elkaar. Zit alleen te bedenken wat wij dan moeten geven hier haha.. wij hebben een jongens huis dus dan is dat weer wat raar
De kadootjes krijgen ze van ons (en opa & oma ) En ontopic: Ja hij krijgt speelgoed, maar ook kleding en een filmpje
Ja! Wij vieren het hier echt op z'n Engels/Amerikaans dus onder en naast de boom ligt het bezaaid met pakjes voor het hele gezin, goede vrienden en nog wat mensen die voor ons werken. De kinderen vinden het verschrikkelijk spannend en hebben de grootste moeite natuurlijk om van de pakjes af te blijven. Maar heerlijk om die enthousiaste gezichtjes te zien.....en de pakjes zijn gebracht door de Kerstman natuurlijk. Ik vond vroeger Sinterklaas vieren erg leuk, maar ik vind op deze manier de Kerst vieren toch minstens even leuk!
Hier komen de kadootjes van de kerstman. Maar wij doen met kerst niet zo uitbundig als met sinterklaas hoor. Toen hebben ze enorm veel gekregen. Nu krijgen ze 1 gezamenlijk kado (lego bospolitie) en de jongste krijgt moon dough dierentuin en de oudste nog een legodoos van star wars. Verder vieren we het bij mijn ouders, dus daar liggen ook de kado's onder de boom. Wij hebben wat voor mijn ouders gekocht en mijn ouders hebben wat voor ons gekocht. Ook krijgen de kinderen van mijn ouders nog een kleinigheidje.