Mijn zoontje neemt ineens een flinke pauze tijdens zijn fles, hij krijgt nu 180/6' hij begint heel gulzig (veel te snel, maar heeft dit altijd al gedaan), drinkt dan meestal 110 op en hoeft dan niet meer.. Na een half uur/3 kwartier wil hij de rest van de fles weer, meestal nog niet helemaal maar tot 170/180.. Maar soms drinkt ie zn fles ook ineens helemaal op. Wat kan dit betekenen? Herkent iemand dit?
Ons zoontje is wat jonger, maar doet soms hetzelfde hoor. Meestal drinkt hij zijn flesjes leeg, maar soms niet en dan blijft hij onrustig en wil niet slapen tot hij zo'n drie kwartier later de rest alsnog heeft gedronken. Geen idee waar dat vandaan komt.
Maar t is ook niet dat ie moe is dan, hij hoeft gewoon echt niet meer, dan gaat ie een half uurtje spelen en dan begint ie weer een beetje te mopperen..
Onze dochter is bijna 4 maanden en heeft dat 2 weken geleden ook gehad,wij hebben gewoon de fles weer aangeboden en dat was een paar dagen rommelen maar sindsdien slaapt ze door (van 20.00uur tot 07.00) en rolde ze ook naar haar zij/buik... Wij denken aan een 'sprongetje' Bied hem gewoon weer aan,misschien is het een tijdelijk iets,succes ermee
Ja ik bied het hem altijd nog aan ja, een sprongetje zou goed kunnen, hij ligt constant op zn zij dus denk dat, dat omdraaien niet heel lang meer duurt! Dank je wel iig!
Dat doet mijn zoontje al vanaf dag 1. Sommige kindjes drinken nou eenmaal niet in 1 teug de fles leeg
Nee maar hij heeft t nooit gedaan.. En nou wil ie zelfs na een pauze niets meer drinken, hij krijgt echt al een paar dagen veel te weinig binnen.. Morgen contact met t consulatiebureau opnemen..
Hij wordt te moe van het drinken. Heb je een speen met 2 gaatjes? Misschien kan je er 1 met 3 gaatjes proberen
Hij heeft de M speen van difrax, daar heeft ie t toch al 1,5 maand goed mee gedaan, di is echt ineens..
Ik ben ook niet t idee dat ie moe is dan, hij draait zn hoofd dan gewoon constant weg en begint meteen 'te hoesten' als ie iets binnen krijgt..
hmmm... Nou misschien eventjes het cb om advies vragen,weet ook niet hoeveel je hem geeft en welke tijden?
5 x 180/6, om de 3,5/4 uur. Morgen ga ik naar t cb. Heb zelf t idee dat ie wel wil, maar last heeft van iets... Sprongetje, tandjes, darmen? Even kijken wat ze morgen zeggen!
Hij was in 2 weken gewoon 300 gr aangekomen! Heb mezelf dus echt druk gemaakt om niets.. Hij gaf gewoon zelf goed aan dat ie genoeg had. Mag nu ook naar 4 flessen van 180/6
Mijn dochtertje van bijna 5 maanden doet dat nu ook al een tijdje. Zou eigenlijk niet weten waarom ze zo doet maar ik ga er gewoon in mee.
Mooi hoor! Mag ik vragen hoe jou voedings/dagschema eruit ziet? Onze kinderen zijn ongeveer even jong. Ik voed fv eigenlijk een beetje op verzoek maar vraag me af hoe jij het doet. Ook zoiets een fles minderen hoe doe je dat?
Kom net weer van t cb, nu in 2 weken maar 80 gr aangekomen.. Hij heeft nu ook ong 2 weken tussen de 600/700cc op per dag, volgens hun is t genoeg.. Maar hij komt wel weinig aan. Ons voedings schema is 8.00 fles 200cc 09.30 fruithapje 12.00 fles 200cc 16.00 fles 200cc 18.00 groente hap 20.00 fles 200cc Fles minder pakt ie goed op, hij slaapt gewoon door, tis ook echt een slapert.. Haha. Maar z'n flessen drinkt ie bijna nooit leeg. Fles nu om de 4 uur, als ie eerder wil krijgt eindt, maar meestal is dit t schema