:? Geven zwangerschapsonderbroeken echt steun?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Zonnetje3, 8 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnetje3

Zonnetje3 Niet meer actief

Hoi,

Het onderwerp zegt het al, geven zwangerschapsonderbroeken echt meer steun dan gewone onderbroeken?

Ik heb nl echt al een behoorlijke buik, maar draag gewoon ondergoed, omdat dit nog prima zit. Alleen vind ik m'n buik soms al best "zwaar" voelen. Geeft speciaal ondergoed nou echt meer steun of is het meer dat het lekkerder zit over je bolle buik heen?

Iemand ervaring?

2. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Je hebt verschillende broeken! Ik heb zwangerschapshipster die onder de buik zitten.
    Je hebt natuurlijk broeken die over je buik gaan maar echt veel steun geeft het niet.
    Wel kan ik je de anita buikband adviseren alleen moet je die niet constant dragen want dan krijgje je luie spieren. Ik draag hem alleen als ik de deur uit ga.

3. Fleetwood

Fleetwood Bekend lid

24 okt 2013
    752
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb voornamelijk de HEMA onderbroeken gedragen, die met zijn drietjes in een verpakking zitten. Maar ik draag voornamelijk positiebroeken en daar zit al een band aan, dus voldoende steun.

Wel heb ik dus een hoge slip voor over de buik voor onder jurkjes. Dat zit voor mijn gevoel veel lekkerder en vond ik de buik er mooier in uitkomen, geeft toch net wat meer steun.

4. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Je hebt bij prenatal speciiale onderbroeken met ondersteuning en anders vraag je vk of evt een fysio naar een bekkenband...

5. Emsy

Emsy Fanatiek lid

29 jan 2015
    1.872
    1.681
    113
    Vrouw
    Carriwell heeft daarin een mooi aanbod, ook in buikbanden.
    Ik heb daar de broekjes van, zitten erg goed.

6. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ik denk dat he eerder voor een goede bekkenband met buikstuk eraan kan kijken dan ondergoed.

Ik heb bij mijn 1e zwangerschap mijn eigen ondergoed gedragen en wanneer ik weg ging een bekkenband, vanwegd bi. Dat gaf echt goed steun.
    Nu weer dezelfde klachten, dus nu draag ik hem ook weer regelmatig.

Deel Deze Pagina