wel of geen bloed/ongesteld. Weet het even niet meer :(.

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by nijnonijntje, Jun 13, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Ik heb weer wat raars hoor. Hoop dat jullie me kunnen helpen. Wordt er namelijk wat onzeker van.
    Dit weekend had ik ongesteld moeten worden.
    Nu dacht ik dat het afgelopen donderdag allemaal een beetje begon. Heeeeeeeel licht roze bij het afvegen met af en toe wat spikkels. De spikkels waren neit helder rood, maar wat "smerig bruin/rood". Had meer het idee dat het wat rotzooi achtige dingen waren.
    Op vrijdag dacht ik iets buikpijn te hebben, maar dat stelde niks voor en vraag me ook af of ik me het neit verbeeld heb.
    Gisteren ( zaterdag had ik een beetje rood in mijn ondergoed dus ik dacht nu zet het zich door.
    Sinds vandaag heb ik helemaal niks meer.
    Heb wel zere borsten wat ik normaal rond mijn ongesteldheid ook heb, en de pijn neemt nu ook wat af, maar dat had ik ook toen ik zwanger was. ( wat uiteindelijk helaas een miskraam is geworden)
    Moet ik dat rare bloeden wat gestopt is rekenen als een ongesteldheid of kan ik er vanuit gaan dat dit er nog aan moet komen?
    Verder heb ik geen andere klachten. Vind het wel raar en af en toe een beetje "eng" dat ik neit zo goed kan inzien wat er nou allemaal precies gebeurt. Ik hoop dat jullie mij een antwoord kunnen geven.
    Zaterdagochtend had ik trouwens een negatieve zw test.
    Alvast bedankt.

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Dit kan inderdaad erg verwarrend zijn.
    Helaas kan ik niet veel opheldering geven en is het afwachten of het toch nog door gaat zetten of dat je misschien te vroeg hebt getest en het misschien toch een zwangerschap is. Wacht een weekje en test dan nog eens, als de menstruatie niet heeft doorgezet.

Imke

Share This Page