Dag meiden, Hoe voelen jullie je als je 9 weken bent?? Ik heb eigenlijk van niet veel last, en soms maakt me dat wat onzeker... Groetjes
Hoi Nieuw wolkje, Ik ben iets korter dan jou zwanger maar voel ook niet heel veel. Wat moe en soms last van mijn buik en deze is s avonds ook wat opgezet, borsten iets gevoelig. Allemaal minimaal. Maar niet misselijk, nog geen keer overgegeven. Denk dat we van geluk mogen spreken, dat we onder deze groep vallen. Maar het kan ook best onzekerheid geven idd. Je zult vast nog meer van deze verhalen hier gaan horen! Je echo's waren iig goed!
Van mijn eerste was ik de eerst 4 maanden echt ontzettend ziek, ik leefde letterlijk zo'n beetje op de wc. Nu heb ik eigenlijk nergends last van! Opzich ben ik daar wel heel blij om maar het geeft indd toch wel wat onzekerheid, vooral als je met een vorige zwangerschap zo ziek bent geweest...
hoi ik voel ook bijna niks hoor op een beetje gevoelige borsten na, maar dat word ook al weer minder! bij mijn vorige zwangerschap had ik ook echt nergens last van! groetjes
Hier nog 1: heb echt nergens last van! Dat maakt me ook best wel onzeker. gelukkig heb ik over drie weken een echo