Ik had vanacht hele erge kramp aan een kant van mijn buik. Toevallig lag ik op die kant te slapen en het deed zo'n zeer dat ik niet kon opstaan of op mijn andere zij gaan draaien. Telkens als ht kindje zich bewoog werd het pas echt pijnlijk. Het duurde bst lang, wel zeker een kwartier en nar die tijd kon ik me langzaam van mij bed laten afglijden. Ik dacht ga effe een stukje lopen om hem in slaap te wiegen, dan zakt het wel af dacht ik. Ik dus van het bed afgegleden maar, ik moest door mijn hurken zakken zo'n pijn deed het. Na minuten kon ik pas opstaan om te lopen. Na 10 minuetn was het weg en kon ik weer in bed klimmen. Daarna heb ik eigenlijk niet zo veel pijn meer gehad maar wel de gehele dag een zeurende pijn in mijn buik en erg vele steken op mijn schaambot...en de baby is super beweeglijk. Sorry voor het lange verhaal maar hopelijk weet u wat dit is. Ik verlies trouwens ook aal een paar dagen veel vocht en heb het idee dat het wel eens vruchtwater kan zijn maar weet niet zeker. groetjes sanne
hoi als je twijfelt over vruchtwater is dat een reden om contact op te nemen met je verloskundige! Die pijn kan bandenpijn zijn. Mirjam